Hjælp, fødsel på vej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.634 visninger
15 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. maj 2018

Anonym trådstarter

Jeg har hele natten haft det somom min hjerne har kørt på survival mode... Jeg har simpelthen ikke kunne slukke kontakten i hjernen der siger sov! Jeg har haft lændesmerter med spændt mave nogle af disse veer har været ganske ubehagelige.. Og Ca 2-4 minutter imellem. Efter 6 timer stopper det så faktisk og nu ligger jeg så her ... Tror der røg noget af min slimprop igår aftes, men der er intet tegnblødning eller andet..mit kommende barn har været meget meget aktiv imellem det jeg ville betegne som veer i nat.. Er 2 gangs fødende... Jeg bliver bare i tvivl om det er veer lige pludselig..de har i hvertfald holdt mig vågen det er sq da tarveligt hvis de bare forsvinder... Kan de det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2018

Miti's mama

Jep - Jeg havde 5 falske starter med min nummer 2. Det føles som veer, men de kommer aldrig helt op at ringe. Min veninde havde også nogle falske starter, og hun oplevede endda at komme til 6 cm, for derefter at gå tilbage til 4 cm og blive sendt hjem  Det er helt normalt.

Anmeld Citér

15. maj 2018

Anonym trådstarter

Miti's mama skriver:

Jep - Jeg havde 5 falske starter med min nummer 2. Det føles som veer, men de kommer aldrig helt op at ringe. Min veninde havde også nogle falske starter, og hun oplevede endda at komme til 6 cm, for derefter at gå tilbage til 4 cm og blive sendt hjem  Det er helt normalt.

Åh gud magter det ikke havde 3-5 minutter imellem dem og der er bare ikke sket en skid..  Andet end mit barn er usædvanligt aktivt i maven både i nat mellem veerne men også nu... Jeg overvejer om jeg skal ringe til fødegangen om jeg kan komme til tjek for at finde ud af om der er sket noget... Men ved ikke om de vil undersøge indvendigt.. Der er 19ndage til termin..

Anmeld Citér

15. maj 2018

Miti's mama

Anonym skriver:

Åh gud magter det ikke havde 3-5 minutter imellem dem og der er bare ikke sket en skid..  Andet end mit barn er usædvanligt aktivt i maven både i nat mellem veerne men også nu... Jeg overvejer om jeg skal ringe til fødegangen om jeg kan komme til tjek for at finde ud af om der er sket noget... Men ved ikke om de vil undersøge indvendigt.. Der er 19ndage til termin..

Der skal være mindre og mindre tid imellem veerne, og det skal være en forholdsvis fast rytme før der sker noget. Prøv at ringe til din jordemoder og spørg om hun vil tage et kig.

Falske starter er ekstremt frustrerende, men til gengæld går en fødsel oftest meget hurtigere og nemmere når man har været igennem dem.

Anmeld Citér

15. maj 2018

Miti's mama

Anonym skriver:

Jeg fandt ud af at hvis jeg stod op og spiste noget, så ville de stoppe hvis det var falsk alarm. Så behøver man ikke miste hele nattesøvnen på en snyder.

Anmeld Citér

15. maj 2018

Anonym trådstarter

Miti's mama skriver:

Jeg fandt ud af at hvis jeg stod op og spiste noget, så ville de stoppe hvis det var falsk alarm. Så behøver man ikke miste hele nattesøvnen på en snyder.

Jeg prøvede igår at spise det hjalp desværre ikke. Men det gik i stå kl 6. Jeg har Idag ømhed i maven og til tider i lænden og er ret træt...  jeg klarer ikke flere døgn med det her..... Er bange for de vil afvise mig hvis jeg ringer til fødegangen... 

Anmeld Citér

15. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg prøvede igår at spise det hjalp desværre ikke. Men det gik i stå kl 6. Jeg har Idag ømhed i maven og til tider i lænden og er ret træt...  jeg klarer ikke flere døgn med det her..... Er bange for de vil afvise mig hvis jeg ringer til fødegangen... 

Jeg vil råde dig til at ringe til fødegangen, fortælle dem hvordan du har det og se om de ikke er til at snakke med. De er der jo for at hjælpe dig. Hvis det ender med at trække ud i endnu længere tid og du slet ingen kræfter har, nytter det hverken dig, baby eller dem i sidste ende.

Anmeld Citér

15. maj 2018

Fitmommyherning

Jeg ville også ringe til dem.

især når du har et stykke tid til termin endnu

Anmeld Citér

16. maj 2018

Anonym trådstarter

Fitmommyherning skriver:

Jeg ville også ringe til dem.

især når du har et stykke tid til termin endnu

Nu fik jeg 2 timers smertehelvede igen i nat og så gik det i sig selv... Prøvede du det 5 nætter i træk? ��

Anmeld Citér

16. maj 2018

Anonym trådstarter

Miti's mama skriver:

Lå 2 timer igen i nat.. Var det 5 nætter i træk din krop snød dig? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.