Er der nogen damer på i aften, eller høns?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
22 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

Rasmine

Jeg er HOME ALONE!!!
Helt totalt alone!!!

Rasmus er hos mormor til i morgen, Mille er hos far, og Lars er i Tyskland!!!

Aftensmaden her er: popcorn, kage, snold, kwala, juice... Kort sagt: Alt det usunde jeg nu kan finde, og som højst tager 3 min. i microovn.

Jeg spiller spil på FB (grr...damn you, Line...) Surfer på nettet, ser tv, og flader den fuldstændig i sofaen... Som at være 20 igen, I LOVE IT!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Joan ( Smallie )

Jeg er her lidt, men jeg er bare en sur gammel kælling idag så nok ikke så sjov at snakke med

Anmeld

14. oktober 2009

ivfmarie

uhhh... ren kvalli-tid!!

Mon ikke jeg kommer on lidt senere i aften. Jeg skal lige mande mig op til at putte Freja.

Anmeld

14. oktober 2009

linemus

Sorry Mette 

Smider mig i sofaen så snart ungerne er puttet (hvorfor gør de det egentlig ikke selv??) med DH og den bærbare, så måske er jeg her lidt i begrænset omfang (hvis jeg kan finde ud af det).

Anmeld

14. oktober 2009

Muffinmus

lige lidt, men manden er inde i dag så det bliver vist mest kæreste tid

Anmeld

14. oktober 2009

Rasmine

linemus skriver:

Sorry Mette 

Smider mig i sofaen så snart ungerne er puttet (hvorfor gør de det egentlig ikke selv??) med DH og den bærbare, så måske er jeg her lidt i begrænset omfang (hvis jeg kan finde ud af det).

Du?

Kan simpelthen ikke fatte det spil, hvad er logikken i hvilken farver kuglerne får, dem som popper op, npr man får 3+ på stribe?

Anmeld

14. oktober 2009

linemus

Mebach skriver:

Du?

Kan simpelthen ikke fatte det spil, hvad er logikken i hvilken farver kuglerne får, dem som popper op, npr man får 3+ på stribe?

Kig ovre i rækken tv. Den nye farve er farven ovenover den du popper. Fx gule bliver til en orange, orange bliver til en rød osv.

Anmeld

14. oktober 2009

Rasmine

linemus skriver:

Kig ovre i rækken tv. Den nye farve er farven ovenover den du popper. Fx gule bliver til en orange, orange bliver til en rød osv.

Fanks, så får du fanme baghjul nu!!!!!!!!!

Anmeld

14. oktober 2009

Rasmine

linemus skriver:

Sorry Mette 

Kommer der DH, der er da fussball???

Anmeld

14. oktober 2009

Tynen

Hvis nu bare de der børn GAD at sove på samme tid, kunne det måske være en smule mere muligt at fordybe sig i lidt andet end at skifte bleer, made, sige nej, putte forgæves osv. osv..

Krydser stadig fingre for at Stella snart gider give op..........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.