Såkaldte vindæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Skrev du ikke, at hun er en veninde? Synes du, at det lyder, som om hun har fortjent at have den titel?

Til tider føler jeg det ikke, men så har hun en dag hvor hun er helt fantastisk og så kan man ikke undvære hende 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hun lyder ærlig talt ikke som en særlig god veninde i mine øjne. Du fortjener da bedre end en som hende. 

Havde selv en veninde på et tidspunkt. Hende og hendes kæreste havde forsøgt at få barn i 3-4 år da jeg blev uplanlagt gravid og valgte og beholde barnet. Hun svinede mig til. Kaldte både min daværende kæreste og jeg uansvarlige osv. Og selvom jeg ved det handlede om jalousi fra hendes side. Så cuttede jeg hende ud af mit liv fra den dag. Sådan en person fortjener ikke mit venskab. Det er nu 4 år siden. Og har aldrig fortrudt det. Er så begyndt at tale med hende igen og de er stadig barnløse, men bliver jeg gravid igen og hvis hun endnu engang begynder på noget så ryger hun us for good. 

Virker hun egentlig til at have ændret sig og har hun undskyldt? 

Anmeld Citér

12. maj 2018

Anonym trådstarter

Ea1 skriver:

Det er ikke en særlig god veninde du har dig der  

men jeg tror det er fordi folk ikke kan forstå den sorg det er. Nogle kan måske heller ikke helt forstå man er Gravid selvom fosteret mangler. 

Hvad var din hcg på, og hvad steg den til? 

Kh

Nej. Det kan hun ikke, fordi jeg har slet ikke ret til sorg, når hun til sammenligning ikke “kan” blive gravid uden kamp. 

Nej det kan jeg også godt forstå. 

Første gang jeg fik blodprøve var det omkring 1700 ca og der kunne de intet se i livmoderen. Heller ikke moderkagen. Spontan abort mente de. Men da den så steg til ca. 3200, var de sikre på GUL da de stadig intet kunne se. Ved scanningen efter kunne de se noget der kunne ligne noget i livmoderen. Fik udskrab og dagen efter var HCG faldet. 

Anmeld Citér

12. maj 2018

Ea1

Anonym skriver:

Nej. Det kan hun ikke, fordi jeg har slet ikke ret til sorg, når hun til sammenligning ikke “kan” blive gravid uden kamp. 

Nej det kan jeg også godt forstå. 

Første gang jeg fik blodprøve var det omkring 1700 ca og der kunne de intet se i livmoderen. Heller ikke moderkagen. Spontan abort mente de. Men da den så steg til ca. 3200, var de sikre på GUL da de stadig intet kunne se. Ved scanningen efter kunne de se noget der kunne ligne noget i livmoderen. Fik udskrab og dagen efter var HCG faldet. 

Åh synes det er synd for dig! Hvor langt var du da du fik udskrab? Håber det snart lykkes for jer at blive gravide igen 

men den veninde skal bare ud til højre, hun er bestemt ikke værd at samle på, heller kkke selvom det bunder i jalousi. 

Anmeld Citér

12. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Virker hun egentlig til at have ændret sig og har hun undskyldt? 

Hvorfor hun sagde det har været jalousi hun ikke kunne kontrollerer vil jeg tro. Også mente hun at vi var uansvarlige fordi vi ugen før positiv test var gået fra hinanden. Det mente hun ikke mab kunne byde et barn. Vi gav forholdet en chance men holdte ikke. Vi har til gengæld et fantastisk venskab og samarbejde om vores dreng. 

Nej hun har altid sagt undskyld og det forventer jeg heller ikke at hun gør. Hun er forandret på den måde at hun nu har accepteret at de nok bare ikke skal have børn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.