Hej piger.
Min datter på 5 har været lidt små sløj det sidste stykke tid. Hun har haft hoste og feber men er ovre feber nu og er bare snottet. Hun har i en periode virket mere mat end vanligt og haft nogle skrige ture og sagt hun føler hun skal kaste op ondt i mave og hals, hun har spist meget minimalt igår spiste hun en skorpe med smør da hun ikke kunne spise sin havregryn en lille sodavandsis til middag og 1 pølsebrød og en halv pølse til aften ... Igår da hun er på toilettet siger hun at hun ikke kan komme af med resten af pølsen og begynder at græde. Jeg ringer til vagtlægen for at høre om jeg må give movicol og det har hun fået Idag og igår.. Der er endnu ikke kommet gang i hendes mave og hun vil ikke spise...
hun har aldrig været madfornægter !
Vi har en masse kontrol besøg i vente Idag og har derfor ikke kunne bestille tid hos lægen og tænker at vente til imorgen og håber der er kommet gang i hendes mave... Nu er det 4 døgn hun ikke rigtig har spist noget.. Selv kage har hun sagt nej til... Jeg giver hende en masse vand og saftevand men hun har svært ved at få drukket det, hun har ikke lyst. Svesker er ikke en mulighed hun kan virkelig ikke lide det og vil ikke spise noget..
Det er så synd for hende 

hej
Jeg havde samme problem med mine børn og det endte med at jeg hverdage ringer til akut telefonen og tog dem til lægen med et resultat af " give dem vand "
"Brug laktuse" eller brug " microlax"
Sådan blev det og vi fik aldrig seriøse hjælp. De havde begge ingen afføring inden for mere end 10 dage og de spiste ikke.
Den ene barn havde så meget mave forstoppelse at jeg kunne tydeligt se hans tarm var ved at komme ud og de blødt og var ved at besvime.
Jeg indså efter et år at mine børn skal ikke lide af det her og det gider jeg simpelthen ikke mere. Danske læger lugter.
Jeg gik på Google for at søge efter de bedste børne læger i verden og kom frem til en konklusion
Persiske børne læger og indiske børne læger er ret kloge. Jeg valgte så at rejse til disse lande og fra første møde tog det kun 5 min for digsnosen.
om jeg skal tro det eller ej. Det gik så stærkt at jeg følte det var så amatør agtigt ,det her. Jeg fik en recept og købte medecinen
Jeg er nu så glad for at jeg har truffet det valg og nu er der gået 3 år og mine børn få aldrig mave forstoppelse så længe de få denne medecin. Han sagde det kommer over når de vokser og jeg bare skulle fortsætte med at give dem denne medecin.
Hvad skulle jeg gøre uden dem. Mine børn græder ikke bare men tarmen var ved at komme ud i afføringen . Så slemt var situationen
Du. Kan få en dåse af mig hvis det er for at se om det virker.
Den vil ikke løse første afføring men sætter bare gang i maven straks. Du skal bare give dit barn en spise ske hver anden dag også vil dit barn smile mens hun har afføring.
Jeg gøre det kun fordi jeg ved du ikke få hjælp af lægerne i danmark.