Nogen med erfaring i Ecco støvler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

linemus

Vi har lige fået et par nye ecco støvler til Signe af bedstemor. Hun har haft en tegning med af Signes fod for at finde den rigtige størrelse. De passer også i længden, men jeg er i tvivl om bredden, da Signe har ret brede fødder med høj vrist. Ved I om ecco er typisk til små fødder? (det fik vi nemlig at vide, da Nanna skulle have sandaler - hun havde for smalle fødder til Bundgaard). Nannas støvler ser også meget større ud end Signes, selvom de er et nr. mindre, men det er også Bundgaard, som er brede.

Kan I finde hoved og hale i mit spørgsmål? Altså, tror I, ecco er udmærket til Signe, der har store brede fødder?

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Rasmine

Mille har en bred fod, og bruger altid Ecco.

MEN der findes vist 2 modeller i Ecco støvler, en bred, og en mindre bred.

Hvilken én hun har fået er lidt svær at sige så.

Anmeld

14. oktober 2009

Lise

Vi havde et par Ecco vinterstøvler til Simon sidste år. Han har brede fødder, og de var alle tiders

Anmeld

14. oktober 2009

linemus

OK. Tak for svar. Jeg tror, jeg tager omkring en skobutik på fredag med skoene og spørger, om det er en bred/smal model.

Jeg kunne bare nærmest se hendes fod igennem støvlen, så sålen var smal, men støvlen blev bred over sålen 

Anmeld

14. oktober 2009

Marco2

Har ikke nogen erfaring med ecco støvler, men har erfaring med mavefornemmelse. Og din mavefornemmelse siger at støvlerne ikke er rigtige for Signes fod...

AG

Anmeld

14. oktober 2009

linemus

Ja, du har ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.