Føler mig tyk og klam..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.927 visninger
17 svar
14 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. maj 2018

Anonym trådstarter

Jeg føler, at jeg har prøvet alt for at tabe mig, men at intet virker. Formår kun at tabe 5 kg og så slut.

Hvad gør I for at holde jer i form? Kost og træning?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg føler, at jeg har prøvet alt for at tabe mig, men at intet virker. Formår kun at tabe 5 kg og så slut.

Har ingen gode råd, men jeg har det præcis lige sådan! Det er møg træls! 

Anmeld Citér

4. maj 2018

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Har ingen gode råd, men jeg har det præcis lige sådan! Det er møg træls! 

Helt vildt træls! Har læst at en af grundende til at man ikke taber sig, kan være man ikke spiser nok. Altså, jeg går ikke sulten i løbet af dagen og når jeg er, så spiser jeg til en tilstrækkeligt mæthed det sååååå svært

Anmeld Citér

5. maj 2018

Anonym

Anonym skriver:

Helt vildt træls! Har læst at en af grundende til at man ikke taber sig, kan være man ikke spiser nok. Altså, jeg går ikke sulten i løbet af dagen og når jeg er, så spiser jeg til en tilstrækkeligt mæthed det sååååå svært

Det handler om at fordele og give kroppen noget at arbejde med. Du skal gerne have omkring 1500kal minimum i løbet af dagen og alt efter motion måske lidt mere. Det skal så fordeles ud over 6 måltider. Jo flere måltider kroppen skal arbejde med jo højere forbrænding. 

Så selvom du ikke er sulten er det vigtigt at du fordeler dine måltider over dagen, 3 hovedmåltider og 2-3 mellem måltider, og så skal det selvfølgelig også være det rigtige du spiser. Men prøv sådan nogenlunde at tælle dine kalorier og se hvor du ender. For få sætter din forbrænding i stå fordi kroppen så skal spare på depoterne til dårlige tider. Så det gælder om at ramme grænsen for hvornår din krop sætter forbrændingen ned eller op. 

Derudover kan det hjælpe at tænke over hvor meget sukker der er i de forskellige madvarer du får, noget pålæg kan faktisk indeholde sukker hvis man kigger på indholdet. Ting man ikke tror har sukker i sig kan faktisk være smækfyldt af det. 

Anmeld Citér

5. maj 2018

Snoopy77

Jeg spiser low carb high fat og har tidligere tabt mig en del på den konto. Du kan jo prøve, især den del med at skære kulhydrater væk. Mange mennesker er fedtforskrækkede så det kan være svært at tilføre så meget fedt. 

Jeg har det godt på den kost, tager ikke på og mit blodsukker er stabilt. 

Anmeld Citér

5. maj 2018

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

har du hørt om sense?

det er ikke en kur, men en livsstilsændring.

det har virkelig været vejen frem for mig

har indtil nu tabt 22 kg 

meld dig evt ind i gruppen her:

https://www.facebook.com/groups/308736569334413/

der bliver lukket ind hver torsdag.

sense er almindelig mad, bare i de rette håndfulde og med den rette mængde fedt, ingen hokus pokus

Anmeld Citér

5. maj 2018

De3Guldklumper

Jeg spiser efter Sense. 

Sidste år tabte jeg 12 kg på 4 mdr. Det vægttab har jeg holdt her over et år efter. Jeg dyrker knap så meget motion som da jeg tabte mig men jeg holder vægten. 

Anmeld Citér

5. maj 2018

Bissen

Som andre siger. Prøv at undersøge sense. Jeg tabte mig 20 kg fra maj-dec sidste år og har holdt vægten siden ved forsat til dels at følge principperne  

Anmeld Citér

6. maj 2018

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Jeg er startet hos fitnessnu og har tabt 5,1 kg på 26 dage. Så jeg vil bare sige... få hjælp til det!  

Det betyder mere end man lige regner med!  

Anmeld Citér

6. maj 2018

Anonym

Jeg vil anbefale noget professionelt hjælp...

Jeg går til diætist og har fra starten givet udtryk for hvad jeg har brug for, hun er min klippe og rygrad...guider mig igennem de svære tider. Ingen stram kost, almindelige mad som jeg kan lide og så bidrager hun med inspiration. Vi snakker hverdag, tips og tricks. Når jeg er nede hiver hun mig op.Når jeg er oppe glæder vi os sammen.

Jeg er ikke god til bestemte kure, veje mad og tælle...gider ikke og går kold. Jeg lever som jeg har lyst og helt almindeligt har "bare" fået rettet op på mit syn på mad og fundet glæden ved at spise sundt og godt...kan jo se resultatet - 23 kg på 9 mdr, stille og roligt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.