Anonym skriver:
Helt vildt træls! Har læst at en af grundende til at man ikke taber sig, kan være man ikke spiser nok. Altså, jeg går ikke sulten i løbet af dagen og når jeg er, så spiser jeg til en tilstrækkeligt mæthed
det sååååå svært
Det handler om at fordele og give kroppen noget at arbejde med. Du skal gerne have omkring 1500kal minimum i løbet af dagen og alt efter motion måske lidt mere. Det skal så fordeles ud over 6 måltider. Jo flere måltider kroppen skal arbejde med jo højere forbrænding.
Så selvom du ikke er sulten er det vigtigt at du fordeler dine måltider over dagen, 3 hovedmåltider og 2-3 mellem måltider, og så skal det selvfølgelig også være det rigtige du spiser. Men prøv sådan nogenlunde at tælle dine kalorier og se hvor du ender. For få sætter din forbrænding i stå fordi kroppen så skal spare på depoterne til dårlige tider. Så det gælder om at ramme grænsen for hvornår din krop sætter forbrændingen ned eller op.
Derudover kan det hjælpe at tænke over hvor meget sukker der er i de forskellige madvarer du får, noget pålæg kan faktisk indeholde sukker hvis man kigger på indholdet. Ting man ikke tror har sukker i sig kan faktisk være smækfyldt af det.
Anmeld
Citér