Barn på 2½ siger at nye sandaler strammer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2018

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Du kan prøve i et par dage der hjemme med strømper som andre har sagt. Men hvis han bliver ved med at sige at de strammer så returerer dem. 

Men det vigtig i det det her. Faktisk det vigtigste, er at hvis det var mig så vil jeg lytte til mit barn. Du kan nogenlunde vurdere at det sidder godt på dit barns fødder. Men kun barnet ved 100% hvad der sidder rigtig godt på fødderne. Præcis ligesom os voksne.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2018

SK85

Smølfine123 skriver:

Tag ham til en skobutuk og få nogle sko som han kan Gå godt i. 

Hvad er det galt med normale sko jeg ville prioritere at se sad godt end at de var fra en speciel hjemmeside. Hvad skulle være galt med Ecco. Fx ?

Med sko mener du sandaler, ikk? Skal bare lige være sikker på at vi ikke snakker forbi hinanden, og du mener at jeg bør købe sandaler i et "normalt" mærke, og ikke at jeg skal købe sko istedet for sandaler.

Han har også haft Ecco vinterstøvler, da jeg synes det var de bedste støvler. Men eftersom han har bare tæer i sandalerne i flere måneder prioriterer jeg ret højt at det er et mærke uden skadelig kemi, da sandalerne er direkte i kontakt med huden.

Der findes heldigvis flere forskellige mærker, men det er selvfølgelig stadig mere besværligt end bare at gå ned i en skobutik og prøve en masse forskellige sandaler valgt ud fra form, farve eller andet, og så købe dem jeg synes bedst om der.

Men igår gik han rundt herinde i lejligheden i sine sandaler - med strømper - hele eftermiddagen, og han sagde intet til at have dem på Jeg spurgte et par gange om de var gode at gå i, og om det var træls at have sandaler på, og han sagde "ikke træls, mor". Så nu har jeg klippet mærket af dem, og besluttet mig for at beholde dem.

Så mange tak for jeres svar, det var et godt råd at barnet skal have strømper på i sandalerne i starten

Anmeld Citér

4. maj 2018

Babilooo

SK85 skriver:

Med sko mener du sandaler, ikk? Skal bare lige være sikker på at vi ikke snakker forbi hinanden, og du mener at jeg bør købe sandaler i et "normalt" mærke, og ikke at jeg skal købe sko istedet for sandaler.

Han har også haft Ecco vinterstøvler, da jeg synes det var de bedste støvler. Men eftersom han har bare tæer i sandalerne i flere måneder prioriterer jeg ret højt at det er et mærke uden skadelig kemi, da sandalerne er direkte i kontakt med huden.

Der findes heldigvis flere forskellige mærker, men det er selvfølgelig stadig mere besværligt end bare at gå ned i en skobutik og prøve en masse forskellige sandaler valgt ud fra form, farve eller andet, og så købe dem jeg synes bedst om der.

Men igår gik han rundt herinde i lejligheden i sine sandaler - med strømper - hele eftermiddagen, og han sagde intet til at have dem på Jeg spurgte et par gange om de var gode at gå i, og om det var træls at have sandaler på, og han sagde "ikke træls, mor". Så nu har jeg klippet mærket af dem, og besluttet mig for at beholde dem.

Så mange tak for jeres svar, det var et godt råd at barnet skal have strømper på i sandalerne i starten

Jo - jeg mente sandaler

men hvad skulle være galt med Ecco sandaler. Der er da ikke skadelig kemi..?

igen så vil jeg foreslå at du køber sko i en butik. Man kan i den grad skade fødder ved at købe forkert bredde, størrelse osv. Det påvirker udviklingen af foden hvis de ikke sidder ordentligt. 

... men fint at han ikke klager mere. Så bliver det forhåbentlig ved sådan også når strømperne tages af. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.