Hvornår fødte I i forhold til termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2018

Mullemee

Ved den første gik jeg 8 dage over tid og ved mit andet barn gik jeg 5 dage over tid.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2018

Bentemor

1. Barn uge 40

2. Barn uge 37+1

3.barn uge 39+2

Anmeld Citér

1. maj 2018

heaven

1 barn: 4 dage over termin, nr 2 17 dage før termin...

Anmeld Citér

2. maj 2018

Mortilsnart4

Mommy2be skriver:

Jeg er gravid med mit andet barn. Med min første gik jeg otte dage over termin.

Jeg er nysgerrig på at høre dem af jer der har født mere end en gang, hvornår I fødte?

1 gang 39+6 

2 gang 38+3 

3 gang 39+ 4 

4 gang 39+3 

Anmeld Citér

8. maj 2018

CC79

Hvordan kan det være at du ikke blev skannet gennem en hel graviditet?

Jeg fravalgte det fordi jeg ikke ville have anet hvad jeg skulle stille op med fx info om et dødeligt sygt barn og var der tale om downs syndrom havde jeg ikke fået en abort alligevel, så det virkede ikke relevant. Jeg havde ikke andre børn at tage hensyn til så tænkte jeg ville lade naturen gå sin gang og min mor der også har fået 4 børn har jo heller aldrig prøvet en skanning så det virkede faktisk lidt unaturligt på mig at blive skannet.  Med de tre næste tog jeg imod tilbuddet af hensyn til der nu var andre børn der kunne blive påvirket af en syg søskende fx men ville nok stadig ikke vide hvad jeg skulle have stillet op med information om et barn med handicaps eller andre sygdomme. Med vores tredie barn var vi til ekstra kontrolskanning pga noget væske i nyren. Det gav os da lidt bekymring som viste sig at være unødig da der intet var næste gang men bare en lidt langsom udvikling man kun opdager fordi man netop skanner. Så man kan jo ved en skanning både få unødige og fejlagtige bekymringer, så man skal sætte sig ind i hvordan man vil håndtere de informationer man risikerer at få og at en skanning af de grunde jo både kan fravælges og tilvælges. Og ja første gang overvejede jeg aldrig tanken om en skanning fordi det var det eneste rigtige valg for mig med de tanker jeg havde dengang.  Undskyld mit sene svar. Har ikke lige været herinde en uges tid. 

Anmeld Citér

8. maj 2018

Aprilbaby2015

Ca. 20 før termin 

Anmeld Citér

11. maj 2018

sommerc

Profilbillede for sommerc
Mommy2be skriver:

Jeg er gravid med mit andet barn. Med min første gik jeg otte dage over termin.

Jeg er nysgerrig på at høre dem af jer der har født mere end en gang, hvornår I fødte?

1. gang fødte jeg 28+1

2. gang fødte jeg 40+1

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.