Hvornår fødte I i forhold til termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2018

God-mor

Mommy2be skriver:

Jeg er gravid med mit andet barn. Med min første gik jeg otte dage over termin.

Jeg er nysgerrig på at høre dem af jer der har født mere end en gang, hvornår I fødte?

39+2 

39+5 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2018

CC79

Første barn ankom 2 dage før termin, andet barn på terminsdatoen, tredie barn kom 12 dage før termin og fjerde barn på terminsdatoen. Så føler mig taknemmelig for aldrig at være gået over tid. Vores pige kom 12 dage før termin pga vedvarende blærebetændelser, der tilsidst skabte så mange plukveer at fødslen gik igang og med første barn skal siges jeg ikke blev skannet, så terminsdatoen var bestemt ud fra menstrationscyklus alene.

Anmeld Citér

1. maj 2018

Nogensmor??

Mommy2be skriver:

Jeg er gravid med mit andet barn. Med min første gik jeg otte dage over termin.

Jeg er nysgerrig på at høre dem af jer der har født mere end en gang, hvornår I fødte?

39+6 første gang

39+4 anden gang

Anmeld Citér

1. maj 2018

Mommy2be

ChesireKitty skriver:

Den første er født 41+1, hvor jeg blev "sat igang" med hindeløsning.
Hun vejede 3852 gram og var 52 cm lang.

Andet barn blev født 23+5 efter spontan vandafgang 23+1 og sengeliggende på svangerskabsafdelingen indtil fødsel.
Han vejede 586 gram og var 31 cm lang.

Hold nu op!! Det var en meget lille en. Hvordan har han/hun det nu, er der nogle varige mén af at du fødte så tidligt?

Anmeld Citér

1. maj 2018

Mommy2be

CC79 skriver:

Første barn ankom 2 dage før termin, andet barn på terminsdatoen, tredie barn kom 12 dage før termin og fjerde barn på terminsdatoen. Så føler mig taknemmelig for aldrig at være gået over tid. Vores pige kom 12 dage før termin pga vedvarende blærebetændelser, der tilsidst skabte så mange plukveer at fødslen gik igang og med første barn skal siges jeg ikke blev skannet, så terminsdatoen var bestemt ud fra menstrationscyklus alene.

Hvordan kan det være at du ikke blev skannet gennem en hel graviditet?

Anmeld Citér

1. maj 2018

LSS

1. Gang 39+5

2. Gang 39+5 - begge startede med veer

3. Gang 37+0 - startede med vandafgang 

Anmeld Citér

1. maj 2018

ChesireKitty

Mommy2be skriver:

Hold nu op!! Det var en meget lille en. Hvordan har han/hun det nu, er der nogle varige mén af at du fødte så tidligt?

Han har et godt �� han er en glad og frisk dreng med masser af gåpåmod

Han er kun 17 måneder, så der er meget vi ikke ved endnu, men indtil videre har han "kun" CP i højre ben og er meget sensitiv 

Anmeld Citér

1. maj 2018

sarafj

Første gang blev jeg sagt i gang, da jeg var 12 dage over tid mener jeg. Da de kunne tage vandet klarede kroppen det fint derfra

Hun vejede 4.120

Anden gang blev jeg sat i gang, da jeg var 10 dage over tid (de havde vist ændret reglerne i mellemtiden), igen gik det fint, da først de kunne tage vandet. Han vejede 4.570, så det var nok meget godt, at jeg ikke skulle vente længere 

Anmeld Citér

1. maj 2018

Nettemor

1. Barn 42+0 igangsættelse- dreng på 55 cm og 4230g

2. Barn 31+3 akut kejsersnit- pige på 40 cm og 1170g

Anmeld Citér

1. maj 2018

Mommy2be

Nettemor skriver:

1. Barn 42+0 igangsættelse- dreng på 55 cm og 4230g

2. Barn 31+3 akut kejsersnit- pige på 40 cm og 1170g

Wow sikke en forskel!

Jeg tror jeg kan huske dig fra da jeg brugte baby.dk da jeg var gravid med min første. Synes jeg kan huske dit billede. Kan det passe at du var herinde 2010/2011?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.