Neglelak, skal hun have lov?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2018

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Min pige bliver 4 til juli, og hun fik neglelak fra snails i julegave. Det holder 1-2 håndvaske og det er ikke giftigt som almindelig neglelak. Det får hun på når hun har lyst, og vi har tid til det. Og hun er SÅ stolt! 

Ved du hvor det er købt henne? Jeg vidste ikke det fandtes. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2018

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Jeg stemt ja kun pga at jeg læst de andre skriver at der neglelak til børn. (Det viste jeg ikke fandtes) 

men når det findes og det ikke samme nærmest gift som det neglelak der er til voksne så gå det lige. Men hvis du mener neglelak til voksne så no go synes jeg.

Jeg vidste heller ikke det fandtes.

Vores datters børnehave er en multinational, så spekulerede på om det var noget kulturelt. 

Anmeld Citér

24. april 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Det vidste jeg ikke fandtes. Ved du hvor man kan købe det?

Hvis du googler det skulle det komme frem. Jeg vidste heller ikke rigtigt det fandtes, før jeg opdagede vi har det på mit arbejde. Det er meget populært, fordi det ikke er så skarpt osv. 

Anmeld Citér

24. april 2018

Anonym trådstarter

Lillefis90 skriver:

Hvis du googler det skulle det komme frem. Jeg vidste heller ikke rigtigt det fandtes, før jeg opdagede vi har det på mit arbejde. Det er meget populært, fordi det ikke er så skarpt osv. 

Super. Så vil jeg google det. 

Anmeld Citér

24. april 2018

God-mor

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har flere gange i den sidste måneds tid taget vores datter i at sidde med en tush og tegne på sine negle. Når vi spurgte hende hvorfor, svarede hun at "det har de andre piger".

Jeg har siden lagt mærke til at flere af de andre piger i børnehaven (3-4 årige) flere gange er kommet i børnehaven med neglelak på. Vores datter vil også gerne have neglelak på, men vi siger nej. Nu er vi så blevet inviteret til konfirmation og har snakket lidt om, om hun skulle have lov til det den dag.

Hvad synes I? Skal piger på 3-4 år have lov til at gå med neglelak?

Herhjemme har vi været splittet omkring lige præcis det spørgsmål. Vores datter er knap 5. Hun får nu lov en gang imellem fordi jeg faldt over noget neglelak til børn, som vaskes af med vand  Har købt det i Ønskebørn. Jeg syntes det er fint, at de en gang imellem får lov, men det skal ikke være hver uge. 

Anmeld Citér

24. april 2018

Anonym

Hvis man vil spare turen i ønskebørn væk, så har de også et stort udvalg af børneneglelak på kidsworld.dk. Og vist også fra flere producenter. Min datter på 3 er SÅ vild med neglelak, og jeg er helt vild med at hun selv kan lære at lægge det, endda uden at jeg skal være bekymret for tøj, bord, gulv mm, da det går af i vask ����

Anmeld Citér

24. april 2018

Humlen*

Snail neglelak er lavet til børn 

Det har min datter (og dreng) ofte på  

Anmeld Citér

24. april 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Ved du hvor det er købt henne? Jeg vidste ikke det fandtes. 

Vi har købt det på kids-world.dk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.