Hvordan tager man hul i bulden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.616 visninger
12 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. april 2018

Anonym trådstarter

jeg skal i sammenråd med min jobkunsulent, have en tid hos min læge. Jeg skal have fundet ud af om jeg har bla angst, stress og nogle andre ting. 

Men pga min barndom ved jeg ikke hvordan jeg skal gøre det.. hvordan skal man starte? Og hvad  skal jeg sige ? Jeg har det virkelig skidt  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2018

Tommelise

Det lyder hårdt.

Jeg tænker, at du bare skal være helt ærlig over for lægen. Husk at han/hun har tavshedspligt.

Anmeld Citér

22. april 2018

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Det lyder hårdt.

Jeg tænker, at du bare skal være helt ærlig over for lægen. Husk at han/hun har tavshedspligt.

JA det ved jeg  min problem er at fortælle det .. snakker ikke engang med min eneste veninde OL det 

Anmeld Citér

22. april 2018

Tommelise

Anonym skriver:

JA det ved jeg  min problem er at fortælle det .. snakker ikke engang med min eneste veninde OL det 

Men er det kun din barndom, der er et problem. Eller handler det f.eks også om stress i forhold til arbejde, siden jobkonsulenten er inde over ?

Anmeld Citér

22. april 2018

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Men er det kun din barndom, der er et problem. Eller handler det f.eks også om stress i forhold til arbejde, siden jobkonsulenten er inde over ?

Ikke kun barndommen nej, også efterfølgende 

Anmeld Citér

22. april 2018

B&J

Du skal bAre være ærlig og fortælle hvad du tænker føler osv. 

Og jeg håber du får alt den hjælp du ønsker så du kan få det godt igen 

Anmeld Citér

22. april 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Ikke kun barndommen nej, også efterfølgende 

Tænk på, at lægen har hørt lidt af hvert. 

Det sværeste er netop som du siger at få hul på bylden. Når først der er hul, bliver det nemmere.

Anmeld Citér

23. april 2018

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Jeg startede ud med at fortælle hvilke problemer jeg havde. For mit vedkommende var det angst for en masse ting. Med lægen gik vi ikke ind på hvordan min barndom var eller lignende. Jeg fik 2 papirer jeg skulle udfylde til næste gang ca. 1 uge efter, så lægen havde en ide om der bl.a. Var depression. Derefter blev jeg henvist til psykolog og psykiater. 

Hvis du bliver tilbudt “lykkepiller” vil jeg anbefale dig og få det ved psykiater og ikke egen læge. 

Du får lige et virtuelt kram herfra 

Anmeld Citér

23. april 2018

Mullemee

Hvis du synes det er svært at fortælle om din barndom, kunne du eventuelt skrive det ned på et stykke papir og så lade din læge læse det? Så behøver du ikke sidde og fortælle, hvis du synes, det er ubehageligt. Håber din læge tager det alvorligt og hjælper dig på bedst mulige vis.

Anmeld Citér

23. april 2018

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Tænk på, at lægen har hørt lidt af hvert. 

Det sværeste er netop som du siger at få hul på bylden. Når først der er hul, bliver det nemmere.

Jeg hr vært ved lægen idag. Han siger jeg har mange symptomer på svær angst.

jeg skal der op på mandag til blodprøver osv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.