Lommepenge kreta

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2018

Janey

Profilbillede for Janey
Sandratoft skriver:

Nu bliver jeg lidt nysgerrig. Tager folk stadig kontanter med til udlandet? 

Jeg tager bare mit VISA kort med, og hæver efter behov  

Jeg har lidt kontanter med, men ellers betaler jeg næsten alt med kort (har både VISA og Mastercard). jeg hæver som regel ikke mere end max. en gang, hvis jeg hæver noget i udlandet, da jeg ikke gider betale gebyret for at hæve, men vi rejser også mest steder, hvor det ikke er et problem at betale med kort. 

Jeg vil tro, at vi ofte har en 5-600 DKK med i lokal valuta til småindkøb som is og lignende og til drikkepenge (mest USA hvor drikkepenge er meget udbredt), men ellers betaler vi bare med kort.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2018

Carina:-)

Her bruger vi omkring 12.000 i lommepenge til 2 v og 5 børn - så umiddelbart selv med all incl er 1000 pr voksen for lidt. 

Der ryger bare hurtigt godt med penge til is og drikkevarer når man er ude og se sig lidt omkring. 

Men vil i kun være på hotellet er det jo rigeligt... hm her har vi altid kun lidt kontanter med ,og så kort . 

Så harI kort med ,kan i jo bare hæve /bruge det. 

Anmeld Citér

25. april 2018

Helloo

Carina:-) skriver:

Her bruger vi omkring 12.000 i lommepenge til 2 v og 5 børn - så umiddelbart selv med all incl er 1000 pr voksen for lidt. 

Der ryger bare hurtigt godt med penge til is og drikkevarer når man er ude og se sig lidt omkring. 

Men vil i kun være på hotellet er det jo rigeligt... hm her har vi altid kun lidt kontanter med ,og så kort . 

Puha lyder voldsomt. Sidste sommer var vi afsted med 4 børn, altså 6 ialt. Vi brugte 6000 inkluderet shopping, spise lidt ude, is, drinks og fotograf  

Anmeld Citér

25. april 2018

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Carina:-) skriver:

Vi bruger også derhen ad - og i hvert fald ikke mindre end 1.000 kr./dagen. Vi er 2 voksne og 2 børn.

Vi var på all incl. ferie på Gran Canaria en uge i vinterferien. Jeg vil skyde på, at vi brugte ca. 5.000-6.000 kr. Vi spiste aftensmad på hotellet hver dag, men var flere dage væk fra resortet.

Vi tog bl.a. en båd til en anden del af øen og var på marked, spiste frokost ude og var en hel dag på stranden, hvor vi også spiste frokost og fik drinks, is - og flere drinks  Jeg synes hurtigt, at det løber op, og jeg gider ikke spare, når vi er på ferie.

Vi havde også altid lidt snacks og drinks i lejligheden.

Anmeld Citér

25. april 2018

Louise6551 skriver:

Puha lyder voldsomt. Sidste sommer var vi afsted med 4 børn, altså 6 ialt. Vi brugte 6000 inkluderet shopping, spise lidt ude, is, drinks og fotograf  

Jaa det gør det nok ,men vi er lidt nogle grise når vi er på ferie.

Vi sparer ikke - køber alt muligt skrammel til ungerne til poolen osv. 

Og så er vi ret glade for at opleve noget.

Og med 7 personer så løber ture med både osv bare op 

Men ja vi er ikke gode til at have måde hold 

Anmeld Citér

25. april 2018

SØS skriver:

Vi bruger også derhen ad - og i hvert fald ikke mindre end 1.000 kr./dagen. Vi er 2 voksne og 2 børn.

Vi var på all incl. ferie på Gran Canaria en uge i vinterferien. Jeg vil skyde på, at vi brugte ca. 5.000-6.000 kr. Vi spiste aftensmad på hotellet hver dag, men var flere dage væk fra resortet.

Vi tog bl.a. en båd til en anden del af øen og var på marked, spiste frokost ude og var en hel dag på stranden, hvor vi også spiste frokost og fik drinks, is - og flere drinks  Jeg synes hurtigt, at det løber op, og jeg gider ikke spare, når vi er på ferie.

Vi havde også altid lidt snacks og drinks i lejligheden.

Sådan er det også her 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.