Lommepenge kreta

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er 2000 realistisk

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.160 visninger
15 svar
8 synes godt om
22. april 2018

Helloo

Vi skal til kreta (platanias) her om 6 dage i en uge. 2 voksne.

Vi har all incl på hotellet og forventer kun at spise frokost ude 1gang og thats it. Vi er ikke rigtig nogle der køber noget videre, men lidt tøj kan altid bruges?

Vi vil derudover gerne leje en vand scooter en eftermiddag. 

Hvor meget vil i mene at vi skal tage med mht lommepenge? Har selv tænkt omkring 2000 er det urealistisk?

på forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Louise6551 skriver:

Vi skal til kreta (platanias) her om 6 dage i en uge. 2 voksne.

Vi har all incl på hotellet og forventer kun at spise frokost ude 1gang og thats it. Vi er ikke rigtig nogle der køber noget videre, men lidt tøj kan altid bruges?

Vi vil derudover gerne leje en vand scooter en eftermiddag. 

Hvor meget vil i mene at vi skal tage med mht lommepenge? Har selv tænkt omkring 2000 er det urealistisk?

på forhånd tak 

Urealistisk er det nok ikke, men jeg havde selv taget det dobbelte med 

Anmeld Citér

22. april 2018

100%anonym

Ville tage mindst det dobbelte med. Da jeg var op Kreta med min eks for en del år siden. Der sidste vi på hotellet. Vi havde 5000 kr med. 

Anmeld Citér

23. april 2018

Zelinasmor

Jeg ville aldrig tage under 5000,- med til en uge. Lige så meget som sikkerhed. Der er ikke noget mere ærgerligt end at skal stå der og have brug for penge og så har man dem ikke.

Anmeld Citér

23. april 2018

Mor til F

Jeg er generelt meget sparsommelig, men når jeg skal på ferie sørger jeg for at spare ekstra sammen.

Vi fik kun morgenmad på hotellet.

Sammenlagt brugte vi omkring 5-6000 kr på en uge. Det var til frokost, aftensmad og hygge for 2 voksne og 1 barn.

2000 kr kan i nok godt klare jer for, jeg havde dog taget ekstra med for en sikkerheds skyld.

Anmeld Citér

23. april 2018

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg tror ikke, at de andre har læst, at I har all inclusive og kun forventer, at spise ude 1 gang.

Hvis I kun tilbringer tid på hotellet og bruger det i kan få i all inclusive, så er 2.000 kr. rigeligt.

Men hvis I gerne vil ud og opleve lidt, så er de 2.000 kr. hurtigt brugt.

Anmeld Citér

23. april 2018

Hck

Profilbillede for Hck
MoarHvidovre skriver:

Jeg tror ikke, at de andre har læst, at I har all inclusive og kun forventer, at spise ude 1 gang.

Hvis I kun tilbringer tid på hotellet og bruger det i kan få i all inclusive, så er 2.000 kr. rigeligt.

Men hvis I gerne vil ud og opleve lidt, så er de 2.000 kr. hurtigt brugt.

Jo, det har jeg læst, men jeg ville alligevel tage ca det dobbelt med. Det er jo på ingen måde sikkert at man bruger ca 4000 kr, men jeg havde havde taget det beløb med i mine beregninger. Det er sørme da også surt, at man ikke har penge med til f.eks en spontan udflugt, en spontan frokost i byen, eller andre ting i den dur når man er på ferie.

Anmeld Citér

23. april 2018

Sandratoft

Nu bliver jeg lidt nysgerrig. Tager folk stadig kontanter med til udlandet? 

Jeg tager bare mit VISA kort med, og hæver efter behov  

Anmeld Citér

23. april 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Når i har all inklusiv, tænker jeg at det er fint med 2000kr.

Men hvis i feks ska på udflugt, vil jeg klart beregne det dobbelte. Vh Stine 

Anmeld Citér

23. april 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
Sandratoft skriver:

Nu bliver jeg lidt nysgerrig. Tager folk stadig kontanter med til udlandet? 

Jeg tager bare mit VISA kort med, og hæver efter behov  

Her hæver vi altid feks 2000kr til en uges ferie, men har så altid kortet med ved siden af.

Har oplevet at det nogle stedet er nemmest at betale kontant. Men hader at gå rundt, med mange penge på mig! Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.