pain is temporary. Quiting lasts forever.
Smølfine123 skriver:
... og far er ligegyldig ..? Eller er set kun tilknytning til mor der tæller..?
ja det er nogle vilde ord han benytter - men det har som sagt nok en årsag. - at han ikke får lov at være med.
Det ved du da ikke noget om. Det kan også være far ikke har noget begreb om spædbørn og deres behov.
Hvis far var på barsel den første tid vil far være primær omsorgsperson og så vil jeg mene at baby ikke har behov for at være væk fra far.
Men i det her tilfælde er det mor der er på barsel og derfor mener jeg ikke baby har behov for at komme væk fra mor.
Det handler ikke om fars eller mors behov , men babys behov. Det er det første man opdager som forældre: man skal sætte egne behov til side.
Der er masser af tid til at far kan knytte sig til baby - og han gør det også nu - derhjemme. Der er ingen grund til mor skal være ude. Hun kan vaske op eller slappe af imens. Men fars tilknytning til baby bliver ikke ringere af om mor er hjemme eller ej.
Til ts:
Baby er kun 8 uger!! Selvfølgelig har du ikke lyst til at gå fra dit barn. Jeg er på barsel med mit 3. barn. Han er lige blevet 5 måneder og jeg skal for første gang fields i et par timer uden ham. Med de to andre var det først da de var omkring 6/7 måneder. Der er Inter unaturligt i det.
Anmeld
Citér