Eksperthjælp: Ondt i livmoderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
0 svar
0 synes godt om
22. april

Karen Bøhrnsen

Hej Karen
ved ikke om det er dig som kan svare mig på mit spørgsmål.
har inden for de sidste 4 uger haft det som om der sker noget i min livmoder, tænker lidt at jeg er gravid, da det startede med at min mens udeblev i 3 dage og da jeg så endelig fik "den" var det meget lidt og helt lyst, min mens er altid til tiden og er ret mørk og heftig til at starte med.
Efter 2 dag hvor jeg havde små blødt lyserødt, stoppede det igen og jeg har haft ondt i min livmoder siden. alle graviditetest jeg tager er negative, men kan jeg godt være gravid selvom?
Mvh en meget bekymret pige

Karens svar

Hej bekymrede pige

Du kan godt være gravid selvom testen ikke slår ud. Du kan være så nygravid, at testen ikke slår ud, fordi du endnu ikke danner nok hCG - som er det hormon, testen reagerer på. 

Det kan også være din cyklus, der spiller dig et pus. Selv om du normalt har en ret regelmæssig menstruation, kan din krop forholdsvis nemt påvirkes af ydre faktorer/miljøet, der gør at cyklus forstyrres.

Mit råd til dig er at tage en ny test om 14 dage eller vente på din næste menstruation. Hvis du får din menstruation eller hvis testen er negativ om 14 dage er du ikke gravid (hvis du da ikke lige er blevet det ;-)

Venlig hilsen

Karen Bøhrnsen

Jordemoder, IBCLC og ammekonsulent

like https://www.facebook.com/jordemoder.net/

Hvis du har brug for en mere uddybende dialog om helt tidlig graviditet, har du mulighed for at ringe direkte til jordemoder Karen Bøhrnsen - en telefonisk jordemoderkonsultation koster kun 145.- og kan faktureres via mobilpay - så tøv ikke - ring og få en personlig og fortrolig snak med jordemoderen. Ring på mobil 27216882.

Karen tilbyder i brevkassen personlig og individuelt tilpasset vejledning i graviditet, fødsel, barsel og ikke mindst i amning.

Se Karens hjemmeside: www.jordemoder.net

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+