Brug for luft!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2018

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Den afdeling kender jeg ikke, men mon ikke den fungerer lidt som den, jeg kender… Så kan du kontakte din sædvanlige sygeplejerske og bede om hjælp. Dertil vil du kunne trække på socialrådgiveren fra autismeforeningen, hun vil muligvis kunne hjælpe dig.

Hvor jeg håber det er “så nemt” jeg kan slet ikke være i mi selv pt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2018

Abracadabra

Profilbillede for Abracadabra
Anonym skriver:

Hvor jeg håber det er “så nemt” jeg kan slet ikke være i mi selv pt 

Jeg tror ikke på nogen måde, at det bliver nemt. Men der er steder, du kan få hjælp, og autismeforeningen er et af de steder. Kommunen skal du ikke kæmpe med selv.

Anmeld Citér

21. april 2018

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Jeg tror ikke på nogen måde, at det bliver nemt. Men der er steder, du kan få hjælp, og autismeforeningen er et af de steder. Kommunen skal du ikke kæmpe med selv.

Det er også noget nær unuligt .. jeg har gjort ALT!! Og nu er jeg næsten selv væk i det

Anmeld Citér

21. april 2018

Anonym

Har selv et barn med autisme. 

Hvis du har behov for en snak, må du gerne få min mail/tlf nr. Har selv kæmpet med kommunen 

Anmeld Citér

21. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du har behov for en snak, må du gerne få min mail/tlf nr. Har selv kæmpet med kommunen 

Det vil jeg rigtig gerne

Anmeld Citér

21. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvordan skal jeg finde dig?

Anmeld Citér

21. april 2018

Tine B

Og ellers kører du direkte på den psykiatriske skadestue der er tættest på dig. Man behøver ikke ringe først og både børn og voksne modtages. Aalborg universitetshospital har den.

http://www.psykiatri.rn.dk/afsnit-og-ambulatorier/her-findes-de-psykiatriske-sygehuse-sengeafsnit-og-ambulatorier/aalborg-universitetshospital-psykiatrien/psykiatrisk-skadestue

Anmeld Citér

21. april 2018

Abracadabra

Profilbillede for Abracadabra
Tine B skriver:

Og ellers kører du direkte på den psykiatriske skadestue der er tættest på dig. Man behøver ikke ringe først og både børn og voksne modtages. Aalborg universitetshospital har den.

http://www.psykiatri.rn.dk/afsnit-og-ambulatorier/her-findes-de-psykiatriske-sygehuse-sengeafsnit-og-ambulatorier/aalborg-universitetshospital-psykiatrien/psykiatrisk-skadestue

Det vil da være lidt synd for en dårlig autist at skulle være sådan et sted... De kan jo heller ikke overtage ham - han skal jo med hjem igen efter en stressende aften med mange dårlige patienter omkring sig.

Anmeld Citér

21. april 2018

Flomama

Anonym skriver:

Det vil jeg rigtig gerne

Her  

Anmeld Citér

21. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har brug for luft!!!

jeg har siddet på min søns værelse det meste af dagen. Hele mit hus er raseret fordi han idag har haft 4 nedsmeltninger! Han har 3 handicaps. Jeg svigter mine andre børn i det her.

Mit hjerte er flået i tusinde stykker. Jeg føler hver eneste dag at jeg blir kvalt.. vi har ventet længe, 3 år på aflastning! Og jeg kan ikke klare mere.. 

min rådgiver bliver ved at sige vi er på venteliste. Jeg har sammen med skolen lavet 3 underretninger på kort tid, men INTET sker.. min søn truer ofte med selvmord, og kan ikke magte andre, børn, lyde eller lys for slet ikke at nævne berøring..

vi er låst fast, fast til et helved.. jeg har så ondt af min søn, jeg ville ønske jeg kunne fjerne alt det her fra ham! Og jeg elsker ham himmelhøjt.. 

jeg føler mig indvendigt som verdens dårligste mor, jeg aner ikke om det jeg gør er rigtigt - jeg er forvirret, frustreret og rigtig ked af det.. jeg sover aldrig, og spiser meget lidt! - jeg taber alt mit hår, og har mens 1 gang om ugen. Jeg kan ikke huske noget overhovedet.. jeg har tabt, tabt mod systemet.. 

men værst af alt har min søn også, jeg kan ikke kæmpe mere, jeg har ikke mere at give af. Jeg har dage hvor alt føles nemmere hvis jeg ikke var her. Jeg har ingen familie, og er vokset op i kæmpe omsorgssvigt og alkohold.. 

Vil lige slå fast jeg ELSKER min søn, og vil gøre ALT for ham!

hvad skal jeg gøre? For at hjælpe ham, og mig selv så jeg ikke ender helt ude i torvene..

Er du helt alene med ham ? Hvor gammel er han ? Hvor mange andre søskende har han ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.