Anonym skriver:
Jeg har brug for luft!!!
jeg har siddet på min søns værelse det meste af dagen. Hele mit hus er raseret fordi han idag har haft 4 nedsmeltninger! Han har 3 handicaps. Jeg svigter mine andre børn i det her.
Mit hjerte er flået i tusinde stykker. Jeg føler hver eneste dag at jeg blir kvalt.. vi har ventet længe, 3 år på aflastning! Og jeg kan ikke klare mere..
min rådgiver bliver ved at sige vi er på venteliste. Jeg har sammen med skolen lavet 3 underretninger på kort tid, men INTET sker.. min søn truer ofte med selvmord, og kan ikke magte andre, børn, lyde eller lys for slet ikke at nævne berøring..
vi er låst fast, fast til et helved.. jeg har så ondt af min søn, jeg ville ønske jeg kunne fjerne alt det her fra ham! Og jeg elsker ham himmelhøjt..
jeg føler mig indvendigt som verdens dårligste mor, jeg aner ikke om det jeg gør er rigtigt - jeg er forvirret, frustreret og rigtig ked af det.. jeg sover aldrig, og spiser meget lidt! - jeg taber alt mit hår, og har mens 1 gang om ugen. Jeg kan ikke huske noget overhovedet.. jeg har tabt, tabt mod systemet..
men værst af alt har min søn også, jeg kan ikke kæmpe mere, jeg har ikke mere at give af. Jeg har dage hvor alt føles nemmere hvis jeg ikke var her. Jeg har ingen familie, og er vokset op i kæmpe omsorgssvigt og alkohold.. 
Vil lige slå fast jeg ELSKER min søn, og vil gøre ALT for ham!
hvad skal jeg gøre? For at hjælpe ham, og mig selv så jeg ikke ender helt ude i torvene..
Er du helt alene med ham ? Hvor gammel er han ? Hvor mange andre søskende har han ?