Kan man godt gå alene på café?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Alene på café kan man det?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.589 visninger
21 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. april 2018

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder vil jeg gerne vide hvad I tænker om at gå alene på café ? 

Jeg lider af social angst, men har længe tænkt på at tage en tur på café alene for at udfordre angsten. Men er virkelig bange for at føle mig til grin.  

Tænkte at tage en god bog med, og bruge en halv til hel time der med lidt frokost og kaffe. Men virker det fjollet ? 

Håber nogle lige vil komme med jeres erfaringer og råd. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder vil jeg gerne vide hvad I tænker om at gå alene på café ? 

Jeg lider af social angst, men har længe tænkt på at tage en tur på café alene for at udfordre angsten. Men er virkelig bange for at føle mig til grin.  

Tænkte at tage en god bog med, og bruge en halv til hel time der med lidt frokost og kaffe. Men virker det fjollet ? 

Selvf. Kan man da det. Tænker også det er god “træning” til din angst 

Anmeld Citér

20. april 2018

Anonym trådstarter

Lillefis90 skriver:

Selvf. Kan man da det. Tænker også det er god “træning” til din angst 

Tusind tak for dit svar.  er nemlig bare så bange for at blive tilgrin. 

Anmeld Citér

20. april 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar.  er nemlig bare så bange for at blive tilgrin. 

Det skal du ikke være. Jeg har set flere gøre det uden at rigtigt tænke over det. 

Lider selv af angst, så ved hvor vigtigt sådan nogle ting kan være

Anmeld Citér

20. april 2018

Nel

Jeg går rigtig ofte på cafe alene! Og hvis du tager en tur derhen, vil du se at der garanteret også er andre som sidder alene. Det er meget normalt og bestemt ikke noget du vil blive til grin over Jeg gør det f.eks. tit når jeg skal studere, så sidder jeg og skriver/læser på en cafe og får en god kop kaffe og/eller noget mad

Anmeld Citér

20. april 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja self ka man det!

Før jeg fik børn, gjorde jeg det tit. Nu gør jeg det, hvis jeg får tid.

Jeg elsker at sidde med en god bog, en kop te og en bolle og kigge på mennesker. Vh Stine 

Anmeld Citér

20. april 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Det bliver man på ingen måde til grin af. Det er skønt med alenetid på en café.

Anmeld Citér

20. april 2018

Mullemee

Det vil jeg mene man sagtens kan. Jeg ser tit folk sidde på fx Emmerys med en bærbar computer eller et blad og en kop kaffe. Ellers så tag en tur i biffen og se en sød tøsefilm. Det gør jeg gerne ind imellem. 

Anmeld Citér

20. april 2018

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Jeg går rigtig ofte på cafe alene! Og hvis du tager en tur derhen, vil du se at der garanteret også er andre som sidder alene. Det er meget normalt og bestemt ikke noget du vil blive til grin over Jeg gør det f.eks. tit når jeg skal studere, så sidder jeg og skriver/læser på en cafe og får en god kop kaffe og/eller noget mad

Tusind tak for dit svar. Det hjalp meget, tror jeg vil gøre alvor af det og gå en tur på café  har allerede en god bog klar. 

Anmeld Citér

20. april 2018

God-mor

Anonym skriver:

Det kan man sagtens. Jeg gør det sjældent efter jeg hr fået børn, men har gjort det en del førhen. Jeg ser også tit folk sidde alene og så med deres bærbar eller et blad. Af sted med dig  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.