10.800 i husleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2018

sne190810

Ved ikke om jeg syntes det er dyrt - alt er vel relativt. Men som andre skriver, så søg mere bredt og tag ud og se områderne i virkeligheden, gå lidt rundt og fornem stemningen. Det gør lidt mere ved en, en bare at se på salgsopstillinger og trykke “videre”. 

Herhjemme ligger vi ca. 17000kr for 117 km2, på 5 værelser. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2018

Meandu

Vi har kigget udenfor Aalborg. Priserne er næsten det samme. Hvis vi skal have noget til 5 Pers. Vi har ikke lige råd til at købe et hus lige nu. Da vi “kun” kan låne 2,6 mill. Og det kan vi ikke fi de et hus til som ikke skal renoveres osv. Og det ville vi ikke har råd til. 

Vi har regnet på det. Når jeg går på barsel så kommer vi til at have ca. 11.000 kr. I rådighedsbeløb. Hvis vi flytter. Tænker I at det er relevant til 5 Pers? To voksne og 3 børn. 

Anmeld Citér

19. april 2018

Zelinasmor

Jeg giver 13.850kr i husleje. Det er ret normalt for en 3-4 værelses tæt på Storkøbenhavn. I mit tilfælde Vallensbæk strand 

Anmeld Citér

19. april 2018

LM2402

Det lyder helt almindeligt, omend lidt billigt, for en 5-værelses i Aalborg C. Vi betaler 9000 kr. inkl. vand og varme for en nybygget 3-værelses, også i Aalborg C.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.