10.800 i husleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.560 visninger
13 svar
2 synes godt om
18. april 2018

Meandu

hej 

vi skal til at have nr. 3. Og vi mangler plads. Lige nu har vi to små soveværelser. Vi har set på nye rækkehuse som vil gør at hvert barn får sit eget værelse. Men hold da op jeg synes at det er dyrt eller er det bare mig?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2018

kesuh

Meandu skriver:

hej 

vi skal til at have nr. 3. Og vi mangler plads. Lige nu har vi to små soveværelser. Vi har set på nye rækkehuse som vil gør at hvert barn får sit eget værelse. Men hold da op jeg synes at det er dyrt eller er det bare mig?? 

Lej et hus? Vi har 3 børn og 110kvm hus. 5-600 kvm have. 6350kr inkl vand. Varme osv er ved siden af

Anmeld Citér

18. april 2018

Loa

Kommer an på hvilken by det ligger i...

Her i Greve f.eks. er det meget normal pris, måske endda lidt billigere end hvad man finder her.

Anmeld Citér

18. april 2018

Meandu

Vi kan ikke finde et hus til leje. Slet ikke. Og er også presset mht tiden. Min ældste skal starte i skole til aug. Så det skal være inden. Det er i Aalborg. 

Anmeld Citér

18. april 2018

serinasmor

Meandu skriver:

Vi kan ikke finde et hus til leje. Slet ikke. Og er også presset mht tiden. Min ældste skal starte i skole til aug. Så det skal være inden. Det er i Aalborg. 

vær mindre kritisk mht område 

Svenstrup og støvring er billigere en aalborg  

Nr Sundby er billigere end Aalborg C 

Aalborg Ø er også en mulighed (men nok samme pris ca)

Anmeld Citér

18. april 2018

CBbaby

Det kan meget an på, hvor du bor i landet og om det er er ejer, andel eller leje  

Jeg har betalt alt mellem 4000 (for et værelse i kbh) Til 17.000 for en 3 værelses på 90 kvm

Anmeld Citér

18. april 2018

MegaMegetMor

Altså vi giver 7800 inden boligstøtte inkl. Internet for rækkehus på 120 kvm i to etager med lille have. Jylland. Egentlig kun 7200, men 600 ekstra månedligt pga noget renovation vi har valgt. Der er køkken, spisestue, stue, badeværelse, lille opbevaringsrum og 4 værelser.. 

Anmeld Citér

19. april 2018

FrkGranger

Kommer helt an på beliggenhed. 

Så kig uden for Ålborg..

Vi bor i den anden side af Jylland, har et hus på 200 kvm, og kæmpe have, betaler 3500 kr pr måned. 

Anmeld Citér

19. april 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Meandu skriver:

hej 

Wow det er dyrt - så kan det bedre svare sig at købe hus. 

Anmeld Citér

19. april 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart
mor:) skriver:

Wow det er dyrt - så kan det bedre svare sig at købe hus. 

Nu er det jo ikke alle forundt at have råd til at købe hus. Især ikke hvis man bor i nærheden af de store byer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.