Sidder med tårer ned af kinderne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.316 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har lige snakket med Julie. Toms fætters kone. Vi er meget tæt på dem, specielt Julie og jeg har et bånd og snakker rigtig godt sammen. Skønne mennesker.
De var blevet gravide lige inden vi aborterede lidt og jeg kunne ikke rigtig rumme det, men selvf har jeg glædet mig på deres vegne, efter jeg lige havde slugt det.

Jeg har lige snakket med hende. Hun var nået til 12. uge... og hun aborterede igår. Derhjemme kom den ud. Sådan en lille håndfuld, med finge og tær og ansigt. Lidt mindre end Spunken da vi mistede den. Fuck, hvor er det hårdt .

Jeg er bare virkelig virkelig ked af det på deres vegne. Julie var så fattet. Jeg kunne høre hun stadig er i chock. De har begravet den, hun vil ikke have den undersøgt. Hun tror meget på 'naturens vej' og vælger også scanning og den slags fra.

Jeg er bare iskold over hele kroppen. Fryser og er ked af det. Tårerne løber ned af mine kinder.

Det bringer super meget frem, både fra da vi mistede Spunken og da vi havde vores sa for de måneder siden der...

Jeg ønsker det bare ikke for nogen. Ikke at miste og slet ikke at miste dem, der har fået form og ligner et rigtig barn.

PUHA. kvalme. Æv. Jeg har ikke lyst til at være på arbejde. Men jeg bliver nødt til at være her, fordi jeg skal tøse i eftermiddag og derfor ikke har bil med, fordi jeg bliver hentet af min veninde. Men det er nok meget godt.

Heldigvis har jeg kontordag og behøver ikke nødvændigvis at være social idag, før min veninde kommer og det er jo godt.

FUCK hvor er det lorte træls!!! Og fuck hvor er jeg ked af det på deres vegne!

Hvorfor skal det være så svært at lave børn, helt ærlig?

Det er ikke just det der får mine forhåbninger længst op, mht næste gang, da... Når Julie også mister. Hun er KERNESUND. mmmm...

Pis.

Et rigtig æv, ked af det indlæg fra mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Pia.

ÅÅÅ gud nej det er da frygteligt... Sender mine tanker til både dem og jer...

Øv hvor er det trist...

Varmt knus ...

Anmeld

14. oktober 2009

missKat

åhh det er jeg super ked af at høre!!

både på deres vejne og på dine vejne. Nu sidder du jo og er dobbelt ked af det... Ked af det på deres vejne og ked fordi du får nogen følelser igen, ingen burde gå igennem!! 

Det gør mig så ondt Zafir!!

håber du får en skøn veninde eftermiddag og solen skinner på dig.

Knus Karina

Anmeld

14. oktober 2009

oo

puha!

jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive.

det er simpelthen det værste at miste sit barn! hvis der er noget godt ved situationen, så er det, at I er to gode veninder der kender smerten og kan hjælpe hinanden. jeg havde enormt brug for min veninde der havde mistet da jeg selv mistede, det hjalp til at jeg ikke følte mig så...unormal i min sorg, at der var en der sagde: "du skal bare UD med det og hvis det betyder at du ligger på gulvet og skriger at du vil have dit barn tilbage, så er det det der skal til".

Anmeld

14. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

puha!

jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive.

det er simpelthen det værste at miste sit barn! hvis der er noget godt ved situationen, så er det, at I er to gode veninder der kender smerten og kan hjælpe hinanden. jeg havde enormt brug for min veninde der havde mistet da jeg selv mistede, det hjalp til at jeg ikke følte mig så...unormal i min sorg, at der var en der sagde: "du skal bare UD med det og hvis det betyder at du ligger på gulvet og skriger at du vil have dit barn tilbage, så er det det der skal til".

Det sagde jeg også til hende. At hun skulle ikke tænke på tidpunkter, eller om hun forstyrrede eller noget. Hun skulle bare ringe, hvis hun havde brug for det!

Anmeld

14. oktober 2009

SaNiNa

Puha føler med jer begge to.

ved slet ikke hvad jeg skal skrive, ved hvad i går igemmen.

kæmpe stort  til jer begge to

Anmeld

10. november 2009

Ansemusen

Sidder bare her og er ved at græde  Stakkels stakkels din veninde, og også stakkels dig med alle de minder det brinder frem hos dig! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige af kloge ord. Det er bare så forfærdeligt og jeg frygter det skal overgå mig! Noget man ikke ønsker for nogen!!

Sender dig mange knus og kram

Anmeld

10. november 2009

dorthemus

Åh nej altså  Hvor er det dog synd for dem....og hvor bliver jeg altså skide bange over alle de historier herinde i øjeblikket. Jeg er jo 12 uger henne i morgen og troede at man så var sikker

Sender sig et stort som du kan dele med dem. Håber de får masser af støtte til at komme videre herfra.

moster

Anmeld

11. november 2009

Nymor

PUHA! Stakkels hende ...! Det må simpelthen have været forfærdeligt at have mistet på den måde, hvor hun ligefrem har kunnet se det lille væsen indeni sig - mit var det mindste "bare" en stor blødning, hvor jeg intet har kunnet se.

Tanker til dig og dem - jeg forstår SÅ godt, hvor ondt det gør.

Knus

Anmeld

11. november 2009

Nymor

dorthemus skriver:

Åh nej altså  Hvor er det dog synd for dem....og hvor bliver jeg altså skide bange over alle de historier herinde i øjeblikket. Jeg er jo 12 uger henne i morgen og troede at man så var sikker

Sender sig et stort som du kan dele med dem. Håber de får masser af støtte til at komme videre herfra.

moster

Kære Dorthemus

Jeg kan godt forstå at du er nervøs - jeg havde det på samme måde som dig, når jeg hørte nogle af deher "SA-historier" - men bare fordi det sker lige nu, er det altså ikke nødvendigvis ensbetydende med, at det sker for dig, bare rolig.

Så vidt jeg husker, er du indtil videre gået helt fint igennem dine uger, så jeg er helt sikker på, at det hele nok skal fortsætte sådan!

Jeg glæder mig til at følge dig herinde, selvom vi desværre ikke kan følges ad alligevel.

Knus  ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.