3 spontane aborter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hejsa, mange tak for din historie. Det er dejligt at det godt kan lykkedes. Ved du hvirfor du aborterede dengang eller var der ingen svar på det?

Jeg føler mig så tom og ser ikke andet end babyer og barnevogne omkring mig. 

Jeg bevarer håbet  

Jeg blev undersøgt på sygehuset, men de kunne ikke give nogen forklaring. I januar opsøgte vi en privat klinik og kom i IUI behandling, men det hjalp desværre ikke. Dog tror jeg at hormon behandling har haft virkning til selv hjælp. 

Jeg prøvede at tænke på andet en projekt baby og vi har sex med ca 2-3 dags mellemrum, og bum, prøven var positiv. 

Kender godt tomheden, og jeg synes, at alle rundt om mig fortalte at de var gravide. Det er mega hård. Tænk positiv selvom det er svært og prøv at tænke på andre ting end projekt baby, så skal det nok lykkes for dig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg ligge de æl teste på hylden og nyde din mand indtil i kommer til udredning. Få lidt ro på... Endnu en mislykket graviditet uden at blive fulgt op på vil være ubærlig for dig og jer.  

Ja, kan godt mærke det påvirker mig nærmest hårdere end sidste gang hvor jeg havde en sen abort. Kunne godt bære til langt efter 12. Uge men det viste sig at fosteret var sygt.

Det var en hård tid men jeg er ligesom gået helt i stå denne gang 

Anmeld Citér

12. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Ja, kan godt mærke det påvirker mig nærmest hårdere end sidste gang hvor jeg havde en sen abort. Kunne godt bære til langt efter 12. Uge men det viste sig at fosteret var sygt.

Det var en hård tid men jeg er ligesom gået helt i stå denne gang 

Så har du også været langt henne... Øv for søren det er jeg ked af at høre. 

Anmeld Citér

12. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg blev undersøgt på sygehuset, men de kunne ikke give nogen forklaring. I januar opsøgte vi en privat klinik og kom i IUI behandling, men det hjalp desværre ikke. Dog tror jeg at hormon behandling har haft virkning til selv hjælp. 

Jeg prøvede at tænke på andet en projekt baby og vi har sex med ca 2-3 dags mellemrum, og bum, prøven var positiv. 

Kender godt tomheden, og jeg synes, at alle rundt om mig fortalte at de var gravide. Det er mega hård. Tænk positiv selvom det er svært og prøv at tænke på andre ting end projekt baby, så skal det nok lykkes for dig 

Hvor er jeg glad for at læse din historie også. Det er de positive historier der holder mig kørende. Jeg ved ikke hvad IUI er for noget? Jeg prøver men er bare gået i stå. Mit problem er også at jeg ikke har flere år at vente i. Ellers ville jeg være meget mere rolig.

Hvor langt er du henne nu? Oplevet andre graviditeter? 

Anmeld Citér

12. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så har du også været langt henne... Øv for søren det er jeg ked af at høre. 

Ja, og det var efter at jeg oplevet en tidlig spontan abort. Så de mange mange uger var det ikke nemt når man skulle på toilettet. Efter 12. Uge var jeg afslappet. Men så pludselig var det noget andet der var i vejen. Og nu denne gang en tidlig spontan abort. Jeg holder håbet højt... Er nødt til det. 

Anmeld Citér

12. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Ja, og det var efter at jeg oplevet en tidlig spontan abort. Så de mange mange uger var det ikke nemt når man skulle på toilettet. Efter 12. Uge var jeg afslappet. Men så pludselig var det noget andet der var i vejen. Og nu denne gang en tidlig spontan abort. Jeg holder håbet højt... Er nødt til det. 

Var fosteret så i live efter 12 uge?   .., ja du er nødt til at bevare håbet selvom det er mega svært .. 

Anmeld Citér

12. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej derude, 

Håber der er nogen herinde som også har oplevet 3 SA i træk men er endt med sunde graviditer og sunde og raske børn??

Jeg er i gang med at abortere og helt i kulkælderen. Har ikke børn i forvejen og er 30+ i den sene ende. Jeg ønsker børn men er bange for om det overhovedet kan lykkedes??!!

Hører gerne nogle solstråle historier. Har desperat brug for det. 

Kæmpe kram til dig

Har en veninde der arbortede 3 gange men 4 gang var lykkens gang og det blev en velskabt dreng. Nu er hun gravid igen og det bliver speudotvillinger. Der er håb! Men ville nok være en god ide at snakke med lægen

Anmeld Citér

12. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Var fosteret så i live efter 12 uge?   .., ja du er nødt til at bevare håbet selvom det er mega svært .. 

Ja det var i live i 13+5 og så omkring en uge til mere 

Anmeld Citér

12. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kæmpe kram til dig

Har en veninde der arbortede 3 gange men 4 gang var lykkens gang og det blev en velskabt dreng. Nu er hun gravid igen og det bliver speudotvillinger. Der er håb! Men ville nok være en god ide at snakke med lægen

Jeg er i dialog med lægen nu. Lægen vil henvise mig og det gør hospitalet også. Dejligt med flere positive historier. 

Anmeld Citér

12. april 2018

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Det gør mig ondt  

Jeg kender en kvinde som aborerede 5 gange i træk over 2 år og derefter havde hun to graviditeter som er endt med to sunde og raske børn og hun gik tiden ud begge gange  Så der er håb. Men kontakt lægen og du kan få en henvisning til sygehuset, hvor de kan undersøge dig og se om de kan finde årsagen til hvorfor du aborterer. 

Mange tak for din historie også. Det giver mig virkelig øget håb at høre om disse lykkelige slutninger. Af hjertet tak. Jeg håber på positivt nyt for mig og andre der kæmper med det her 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.