Anonym skriver:
Hej derude,
Håber der er nogen herinde som også har oplevet 3 SA i træk men er endt med sunde graviditer og sunde og raske børn??
Jeg er i gang med at abortere og helt i kulkælderen. Har ikke børn i forvejen og er 30+ i den sene ende. Jeg ønsker børn men er bange for om det overhovedet kan lykkedes??!!
Hører gerne nogle solstråle historier. Har desperat brug for det.
Jeg har 3 MA og 3 SA bag mig før min første vellykkede graviditet. Lægerne mente jeg på daværende tidspunkt var for ung til at få hjælp, derfor sagde det bare det vsr naturens gang. Efter 6 abort, lykkedes det at få en henvisning til en gynækolog. Hun mente at min krop ikke ville forenedes med min daværende kærestes gener. Jeg fik hjertemagnyler som også kaldes baby magnyler lige så snart jeg blev gravid og skulle tage dem til 20 uge. Da jeg var 6-10 uger henne blødte jeg on /off næsten hele tiden. Jeg kom derfor til scanninger 1 gang ugentligt. Inden sidste graviditet tabte jeg mig også en del. Så ja det kan lykkedes, men synes du skal snakke med din læge angående din bekymring og evt. Få en henvisning.
Her 2 gang 5 år efter blev jeg gravid naturligt med en ny partner og bebs er blevet herinde næsten uden brok
. Ønsker dig alt held og lykke.
Anmeld
Citér