svamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2018

Anonym trådstarter

så har jeg været i kontakt med lægen, da jeg her til morgen, synes det er værre, irriteret og brændende fornemmelse, så jeg går lidt sjovt lægen mente det også var svamp og udskrev noget, og hvis det ikke hjalp vil lægen gerne se mig, men mente at det nu nok skulle hjælpe mig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

svamp mellem ballerne svier som bare *BIIP*...

hvis jeg havde mistanke om svamp ville jeg tage til lægen for et tjek.. det kan også være andre sygdomme der giver samme symptom og lugt...

så hellere blive tjekket en gang for meget end at ignorere noget der kan udvikle sig til værre ting...

har du prøvet at have svamp forneden hvor det kun blev behandlet uden på, men ikke inde i skeden?

stammer svamp som regel ikke derinde fra?

Anmeld Citér

18. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så er det svamp, det er så irriterende og bliver værre hvis det ikke blir behandlet. Så ring til lægen ��

har haft fat i lægen, torsdag fik jeg noget creme af lægen via telefonisk samtale, mandag ringet jeg igen til lægen, da jeg ikke fik forbedringer dernede hvor jeg så fik en tid.

lægen undersøgte mig udenpå og gav mig en stærkere crem og mente det skyldes min fugtighed dernede  hvordan forholder man sig til det??

når man har svamp dernede, starter det så ikke inde i skeden? eller?

Anmeld Citér

18. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

har haft fat i lægen, torsdag fik jeg noget creme af lægen via telefonisk samtale, mandag ringet jeg igen til lægen, da jeg ikke fik forbedringer dernede hvor jeg så fik en tid.

lægen undersøgte mig udenpå og gav mig en stærkere crem og mente det skyldes min fugtighed dernede  hvordan forholder man sig til det??

når man har svamp dernede, starter det så ikke inde i skeden? eller?

Nej det kan også komme ude på slimhinderne... Ligesåvel i lysken eller for den sags skyld i navlen... Alle de steder man kan svede og blive fugtig. Bruger man ofte trusseindlæg eller går med syntetiske trusser er man disponibel for at få det, eller har samleje uden beskyttelse   eller hvis du bruger r andre sæber end intimsæber til vask forneden samt intim barbering. Det er meget normalt at få svamp da din vaginal flora ændrer sig igennem cyklus 

Anmeld Citér

18. april 2018

Anonym trådstarter

Nej det kan også komme ude på slimhinderne... Ligesåvel i lysken eller for den sags skyld i navlen... Alle de steder man kan svede og blive fugtig. Bruger man ofte trusseindlæg eller går med syntetiske trusser er man disponibel for at få det, eller har samleje uden beskyttelse   eller hvis du bruger r andre sæber end intimsæber til vask forneden samt intim barbering. Det er meget normalt at få svamp da din vaginal flora ændrer sig igennem cyklus 

Syntetiske trusser er det sådan nogen? (se billede)

det giver meget god mening, men synes godt nok, at denne om gang er hård

jeg bruger kun vand til at vaske mig for neden med, og sæbe til måsen, måske jeg skal begynde at bruge intim sæbe til begge steder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Syntetiske trusser er det sådan nogen? (se billede)

det giver meget god mening, men synes godt nok, at denne om gang er hård

jeg bruger kun vand til at vaske mig for neden med, og sæbe til måsen, måske jeg skal begynde at bruge intim sæbe til begge steder.

Nej det er gode bomulds trusser 

Anmeld Citér

18. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej det er gode bomulds trusser 

det kunne godt være, eftersom der er det der fluenet på bagdelen

Anmeld Citér

18. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

det kunne godt være, eftersom der er det der fluenet på bagdelen

Nårh havde jeg ikke lige set  ved det ikke så . Der står bare bomulds trusser jo 

Anmeld Citér

18. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nårh havde jeg ikke lige set  ved det ikke så . Der står bare bomulds trusser jo 

Ja, det gør der nemlig

men det bedste man kan bruge for at undgå svamp er bomulds trusser?

Anmeld Citér

18. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Ja, det gør der nemlig

men det bedste man kan bruge for at undgå svamp er bomulds trusser?

Ja og undgå skyllemiddel med parfume  samt alle de andre ting... Og benyt endelig intimsæbe til bagperronen da sæbe med for høj ph værdi kan give Svamp

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.