svamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.156 visninger
31 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. april 2018

Anonym trådstarter

Hej baby.dk..

vil i gå til lægen hvis i havde mistanke om, at i havde svamp i skeden? eller vil i gå på apoteket og købe det de har i håndkøb og prøve det først?

kan man godt have svamp mellem ballerne/uden på numsehullet? fordi man ikke havde opdaget svampen i skeden.

hvordan følelse det hos jer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2018

Anonym

svamp mellem ballerne svier som bare *BIIP*...

hvis jeg havde mistanke om svamp ville jeg tage til lægen for et tjek.. det kan også være andre sygdomme der giver samme symptom og lugt...

så hellere blive tjekket en gang for meget end at ignorere noget der kan udvikle sig til værre ting...

Anmeld Citér

11. april 2018

Anonym

Jeg købte bare noget på apoteket, jeg havde ikke de vilde symptomer, ingen lugt. Kun irritation og lidt kløe. Min kæreste havde samme irritation, så derfor konkluderede vi at det var svamp, og det har afhjalp også  problemet so far, så det tyder på at det var den rette diagnose

Anmeld Citér

11. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

svamp mellem ballerne svier som bare *BIIP*...

hvis jeg havde mistanke om svamp ville jeg tage til lægen for et tjek.. det kan også være andre sygdomme der giver samme symptom og lugt...

så hellere blive tjekket en gang for meget end at ignorere noget der kan udvikle sig til værre ting...

Ja måske man bare skulle få det overstået. har noget irritation uden på numsehullet og noget tørhed følelse det som om ved, når jeg mærker efter med en finger, mellem kødet virker hævet (hvis det hedder sådan på kvinder) og nu synes jeg også mit udflåd har ændret sig og virker irriteret dernede når jeg går.  

Anmeld Citér

11. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Ja måske man bare skulle få det overstået. har noget irritation uden på numsehullet og noget tørhed følelse det som om ved, når jeg mærker efter med en finger, mellem kødet virker hævet (hvis det hedder sådan på kvinder) og nu synes jeg også mit udflåd har ændret sig og virker irriteret dernede når jeg går.  

Canesten på apoteket. Det lyder som svamp

Anmeld Citér

11. april 2018

Anonym trådstarter

Canesten på apoteket. Det lyder som svamp

tak

bare der snart er en virkning.

synes ikke det mærkes som en hæmoride der skulle være årsagen til irritationen i bagdelen, men har nu heller aldrig haft sådan en bandit, så ved jo ikke hvordan sådan en mærkes. 

Anmeld Citér

11. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

tak

bare der snart er en virkning.

Har du købt det? Det kan også være der er behov for lægeordineret brentacort 

Anmeld Citér

11. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du købt det? Det kan også være der er behov for lægeordineret brentacort 

nej, ikke endnu.

har lige tilføjet noget mere til den anden besked

Anmeld Citér

11. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

nej, ikke endnu.

har lige tilføjet noget mere til den anden besked

Hævelser i mellemkødet og rødme tyder meget på svamp. Det klør er ømt og sider, og hvidlig udflåd også er du ramt af det tænker jeg. Prøv at ringe til sekretær i lægehuset nogle er sygeplejersker og kan ordinere brentacort med det samme 

Anmeld Citér

11. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hævelser i mellemkødet og rødme tyder meget på svamp. Det klør er ømt og sider, og hvidlig udflåd også er du ramt af det tænker jeg. Prøv at ringe til sekretær i lægehuset nogle er sygeplejersker og kan ordinere brentacort med det samme 

tak for dine gode råd.

ja og det kun blevet mere træls dernede, som dagene er gået. det startet med bagdelen efter bind perioden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.