Akut ammehjælp!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.855 visninger
14 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. april 2018

Anonym trådstarter

Hej mødre. 

HJÆLP! 

Jeg har en dreng på 16 uger, som jeg fuldammer. Igåe begyndte han at nægte brystet totalt. Jeg prøvede at malke ud og det spiste han godt nok, ca 200 ml. fik jeg ud. 

I går aftes ville han heller ikke spise. Men efter jeg havde gået rundt med ham og han havde skreget, faldt han i søvn og jeg kunne liste brystet ind til ham og så spiste han godt nok. Det gik ok i nat da han vågnede og også her til morgen. Men ellers har han stedvist nægtet brystet. 

Jeg har lige malket ud igen og givet ham, men hvad filan stiller jeg op og hvad gør jeg lige!? 

Det er min 3. barn, men har ikke oplevet det før. 

Jeg er i min mens- periode, men det er den 3. siden fødslen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2018

Anonym trådstarter

Slet ingen? Er seriøst desparat 

Anmeld Citér

10. april 2018

Camillos

Anonym skriver:

Slet ingen? Er seriøst desparat 

Uha det virker lidt underligt synes jeg .. Bliver han rigtig mæt af at blive ammet?... 

Anmeld Citér

10. april 2018

Julletullemor

Det kunne godt lyde som en ammestrejke

https://ammenet.dk/wiki/ammestrejke

Anmeld Citér

10. april 2018

anonym12

Det lyder som en ammestrejke. Prøv at skriv til ammenet (evt op FB) eller ring til en ammevejleder fra forældre og fødsel.

Anmeld Citér

10. april 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Uha det virker lidt underligt synes jeg .. Bliver han rigtig mæt af at blive ammet?... 

Har hele tiden følt at han blev mæt og jeg har også rigeligt med mælk, føler jeg.

Anmeld Citér

10. april 2018

Anonym trådstarter

Julletullemor skriver:

Det kunne godt lyde som en ammestrejke

https://ammenet.dk/wiki/ammestrejke

Tak, har været inde at kigge på det. Det kunne godt tyde på strejke. Men hvordan genoptager jeg amningen... der står gode råd, men tingene sker jo ikke lige på minuttet og der går jo mange timer mellem hvert måltid, når han kæmper sådan i mod

Anmeld Citér

10. april 2018

Christabelle

Måske smager din mælk anderledes pga menstruation? Så godt du skrev at det er tredje gang du har det, men måske det kan ændre smag fra gang til gang.

EDIT: så lige at han har drukket det når du har malket ud, så det er nok ikke smagen. Kunne godt lyde som ammestrejke som en anden også nævner.

Anmeld Citér

10. april 2018

Baby17

Det kan også være at han er låst i nakken eller ryggen et sted? Min datter skreg også pludselig hver gang hun skulle ammes da hun var omkring 3 mdr. Hun var låst i nakken og lænden og det hjalp allerede efter 1 kiropraktor beh.

Anmeld Citér

10. april 2018

Anonym trådstarter

Baby17 skriver:

Det kan også være at han er låst i nakken eller ryggen et sted? Min datter skreg også pludselig hver gang hun skulle ammes da hun var omkring 3 mdr. Hun var låst i nakken og lænden og det hjalp allerede efter 1 kiropraktor beh.

Han er ikke låst, det har jeg lige fået tjekket. Dejligt med bekendte kiropraktorer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.