Hvad er nødvendigt ved puslebordet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2018

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

En blød babybørste er en god ting. Brug den efter bad som en slags massage af hovedbunden, for at forebygge arp.

Tak  Vi har skrevet ned på en liste og må ud snart og få de sidste ting hentet hjem.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2018

Camillos

D dråber da de alligevel skal skiftes af nogle omgange og ligger ned alligevel . Så ser man dem og husker dem 

Anmeld Citér

11. april 2018

CinemaStrange

Som Dorthe1986 skriver er børsten god til forebyggelse af arp og kammen kan være en arpkam - så har I den hvis det bliver nødvendigt 

Anmeld Citér

11. april 2018

Birthdaybaby

Vi har pusleplads i bryggerset, men ikke ved vand. Vi har følgende: 

puslepude med lille tæppe/håndklæde på

toiletspand på gulvet 

termokande med varmt vand, karaffel med koldt og hoved/halefad 

en lille kurv på bordpladen; heri ligger bleer, vaskeklude og håndsprit 

en skuffe med alt tøj 

en skuffe med “diverse” herunder negleklipper, termometer, vaseline, huer, handsker, savlesmække, kartoffelmel og bleposer 

en skuffe med stofbleer og håndklæder 

over baby hænger en lille uro i sort/hvid papirklip, ved siden af hænger en natlampe der er tændt døgnet rundt (skyen fra Ikea) 

Anmeld Citér

11. april 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Bleer.

Skumklude.

små poser til brugte bleer.

et par sæt tøj.

Conveen bariere creme, fra apoteket til rød numse eller røde hudfolder.

Tandbørster.

Og nu du ik er ved vand, så et hovede/halefad.

Vi har brugt en alm lille stof vaskeklud, til at tørre rumpen med, efter bleskift. Købt i jysk, til 5 kr pr stk. Ka bruges 2-3 gange også til vask. De fylder heller ik så meget i vaskekurven.

Vi har aldrig haft brug for en babybørste eller kam. Vh Stine 

Anmeld Citér

12. april 2018

TroelsJay

Hej,

jeg havde det samme spørgsmål, og jeg ved at flere af mine venner og bekendte heller ikke har været helt sikre igennem tiden. Jeg fandt dog denne artikel på nettet, som giver et godt overblik over hvad der er godt at have stående på puslebordet.

http://puslebordguide.dk/den-komplette-guide-til-pusleudstyr-og-ting-til-puslebordet/

Håber der er noget der, som du kan bruge til noget : ) 

Anmeld Citér

13. april 2018

Anonym trådstarter

Hej,

jeg havde det samme spørgsmål, og jeg ved at flere af mine venner og bekendte heller ikke har været helt sikre igennem tiden. Jeg fandt dog denne artikel på nettet, som giver et godt overblik over hvad der er godt at have stående på puslebordet.

http://puslebordguide.dk/den-komplette-guide-til-pusleudstyr-og-ting-til-puslebordet/

Håber der er noget der, som du kan bruge til noget : ) 

Er glad for at jeg ikke er den eneste

Det er bare en super guide  Den kan vi helt sikkert bruge og den nævner også en ting eller to som vi slet slet ikke har tænkt på før.

Mange tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.