Anonym skriver:
Jeg er lige ved at poppe og vi har nu fået samlet puslebord. Så langt så godt.
Vi føler at vi er har styr på de fleste ting, men vi har ingen erfaringer, er nybegyndere og føler at vi mangler en hel del til puslebordet.
Del del del med alt I personligt har brugt og haft i og ved puslebordet og ikke kun hvad der har været need to have men også nice to have.
Det afhænger lidt af om puslebordet er på badeværelset/bryggers eller i et rum uden vand, synes jeg. Ved min ældste søn havde jeg puslebord på hans værelse, så der var et hoved/halefad alfa omega
Nu her med vores datter har jeg puslebordet på badeværelset. Det er et lille væghængt bord, som vi har sat op som puslebord. Ovenover har jeg en hylde med basic, skumklude, bleer, bleposer, hendes tandbørste, en lille toilettaske med termometer, vaseline, saltvandsdråber (uundværlige når de bliver snottede fx - bare et lille fif
). Og så selvfølgelig numsecreme, til hvis der kommer en rød numse. Derudover er der også stofbleer (til at ligge på puslepuden), stofklude til at blive vasket med osv. Under bordet har jeg en stor toiletspand, der fungerer både som ja toiletspand og blespand. Tømmer man den hver dag, kommer det ikke til at lugte. Derudover har jeg en vasketøjskurv stående til hendes tøj, det er også meget rart at have lige ved siden af. Hvis puslebordet står et andet sted end hvor i planlægger at den lille skal bades er det også rart at have ekstra håndklæder liggende ved puslebordet, fx hvis han/hun nu lige vælger at tisse midt i det hele 
Nu fordi mit puslebord står på badeværelset, har jeg ikke hendes klædeskab ved siden af, så har altid lige en ekstra body og nogle strømper liggende også. Jeg havde i starten en fin lille uro hængende over puslepladsen, hvilket kan være rigtig fint for den lille at kigge på.
Anmeld
Citér