Anonym skriver:
Jeg skriver her for at lufte mine tanker lidt....
Jeg er alene med 2 skønne og nemme unger, og vi har det bare fantastisk. De er super glade for hinanden, og hjælper og støtter hinanden rigtig meget, og de er super gode til at lege sammen 
Men jeg drømmer rigtig meget om at få nr. 3.. Har altid drømt om at få 3 børn, og kan godt mærke at det stadigvæk trækker i mig på trods af at jeg er alene.
Ham der er far til min yngste, vil gerne være med på at lave en lille mere 
Jeg har overskuddet til det, jeg har pladsen og ressourcerne til det og jeg har bestemt også kærligheden til det 
Ville elske at få en lille mere 
Samtidig tænker jeg bare også nogle gange, at nu er det hele lige begyndt at blive så let, hvorfor så starter forfra?
Så "glemmer" jeg det lidt for et par dage, men derefter kommer tankerne om en lille bare tilbage igen..
Følger næsten dagligt med herinde og på andre sider om babyer 
Min familie og det meste af min vennekreds synes jeg er tosset, og synes at jeg skulle være mere end lykkelig for de 2 skønne unger jeg har i forvejen.
Tro mig, jeg er så taknemmelig for dem. De er mit livs guld
Drømmer samtidig bare om en lille 3. Føler mig ikke fordi som gravid og småbarns mor..
Og skal det være, så skal det være snart da min alder efterhånden er imod mig 
Hvad ville i? Følge hjertet, eller glemme alt om disse tanker?
Jeg føler lidt jeg er/var i en lignende situation
Jeg er også alene, dog med et enkelt barn. Jeg har haft lyst til en mere i en del år efterhånden.
Januar sidste år blev jeg gravid (ved et uheld) med min datters far, men midstede efter kort tid. Efter det aftalte vi at lave en baby sammen, med vilje denne gang 
Det blev dog ikke til noget af forskellige årsager.
Til gengæld kan jeg slet ikke slippe drømmen om baby nr 2, og helst inden min datter bliver så stor at hun skal i skole. Derfor har jeg valgt at jeg vil have et donorbarn, og går i gang med projektet om et par måneder.
Jeg elsker også min datter og nyder at hun kan så meget selv som hun kan. Og elsker at livet med hende er så nemt som det er lige nu. Men alligevel (eller måske derfor) kan jeg ikke slippe ønsket om nr 2.
Jeg har plads, økonomi og hjerterum nok til to.
Så ja, jeg ville helt sikkert sige go for it.