Barn på 2½ vs. barn på 3½ år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2018

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar!

Jeg tror at vi med ro i sindet vil begynde at planlægge familieforøgelse

Og til info: Her har trodsalderen skam også indfundet sig, men det er slet ikke det jeg synes er hårdest ved at have et barn. Det er det med at man konstant er på. Søndag aften kan jeg godt glæde mig helt til mandag morgen, så jeg kan slappe af med at komme på arbejde igen

Så jeg regner helt sikkert med at hverdagen bliver noget nemmere, når man ikke konstant skal underholde, skifte ble, lave mad, irettesætte, holde øje osv. Også selvom jeg godt ved at den tid byder på andre udfordringer. Men altså.. savner bare at kunne sætte mig lidt ned og bare kunne få lov til at blive siddende!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2018

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Der er 2 år og 3 mdr mellem mine. Min ældste var mindre selvhjulpen, da han var 2,5 men til gengæld var han mindre “trodsig”. Nu som 3 årig kan han måske mere selv, men alt er en kamp med ham i øjeblikket. Jeg ville næsten ønske, at vi havde fået lillesøster tdligere eller senere, for jeg synes godt nok, det er hårdt med to børn her omkring de 3 år. Men det er jo meget individuelt. Få nr. 2, når I har lyst. Der er fordele og ulemper ved alt. To børn vil altid være mere krævende end et. God fornøjelse  

Anmeld Citér

9. april 2018

Dorthe1986

Anonym skriver:

Mange tak for jeres svar!

Jeg tror at vi med ro i sindet vil begynde at planlægge familieforøgelse

Og til info: Her har trodsalderen skam også indfundet sig, men det er slet ikke det jeg synes er hårdest ved at have et barn. Det er det med at man konstant er på. Søndag aften kan jeg godt glæde mig helt til mandag morgen, så jeg kan slappe af med at komme på arbejde igen

Så jeg regner helt sikkert med at hverdagen bliver noget nemmere, når man ikke konstant skal underholde, skifte ble, lave mad, irettesætte, holde øje osv. Også selvom jeg godt ved at den tid byder på andre udfordringer. Men altså.. savner bare at kunne sætte mig lidt ned og bare kunne få lov til at blive siddende!

Lige præcis sådan har jeg det også, og her der endda 5 år i mellem nr 1 og nr 2

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.