Måske, måske ikke hæmoride

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2018

Anonym trådstarter

Det lyder ikke for alvor som en hæmoride, men de kan godt sidde indvendigt (hvis du ikke kan mærke en bule udvendigt, så har du i hvert fald ikke en hæmoride der).

Smør med lidt alm creme et par dage og se om det ændrer noget. Hold en god hygiejne uden at skure og skrubbe eller bruge for meget sæbe. 

det følelse lidt som en lort der kigger ud, som bare bliver hængende  jeg kan ikke mærke noget der buler ud, ifølge mig selv

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2018

CBbaby

Anonym skriver:

hvordan følelse det bagi, for dig dengang?

Det var mere bare rødt. Men der var på mine inderlår foran, og helt inde på/ mellem ballerne  Jeg troede det var tørre pletter.  Det gjorde ikke ondt. Det var så bare lidt mærkeligt ud. Men så fik jeg noget middel mod svamp - og væk var det. 

Havde haft det i et par måneder og smurt fedtcreme, olier og bodylotion på, da jeg troede det bare var irritere. Men - boom - det var sgi svamp. det kan du også få i håndkøb. 

Anmeld Citér

5. april 2018

Anonym trådstarter

CBbaby skriver:

Det var mere bare rødt. Men der var på mine inderlår foran, og helt inde på/ mellem ballerne  Jeg troede det var tørre pletter.  Det gjorde ikke ondt. Det var så bare lidt mærkeligt ud. Men så fik jeg noget middel mod svamp - og væk var det. 

Havde haft det i et par måneder og smurt fedtcreme, olier og bodylotion på, da jeg troede det bare var irritere. Men - boom - det var sgi svamp. det kan du også få i håndkøb. 

tak

håber det snart er væk.

Anmeld Citér

5. april 2018

Vaya

Anonym skriver:

det følelse lidt som en lort der kigger ud, som bare bliver hængende  jeg kan ikke mærke noget der buler ud, ifølge mig selv

Hmm det kan være en indvendig hæmoride, dem har jeg ikke meget erfaring med  Tror desværre du skal have en læge til at kigge så. Altså jeg ville give det et par dage, men ellers ringe til en læge. Sådan nogle hæmorider kan udvikle sig, og det er ikke kønt...

Sørg gerne for at holde din afføring lind, så du ikke skal presse for meget og irritere det mere, HVIS nu det er sådan en fætter. 

Anmeld Citér

6. april 2018

Anonym trådstarter

Vaya skriver:

Hmm det kan være en indvendig hæmoride, dem har jeg ikke meget erfaring med  Tror desværre du skal have en læge til at kigge så. Altså jeg ville give det et par dage, men ellers ringe til en læge. Sådan nogle hæmorider kan udvikle sig, og det er ikke kønt...

Sørg gerne for at holde din afføring lind, så du ikke skal presse for meget og irritere det mere, HVIS nu det er sådan en fætter. 

det håber jeg virkelig ikke det er, har døjet med lidt hård mave

Anmeld Citér

6. april 2018

Anonym trådstarter

nu har jeg i hvert fald købt noget creme til svie,kløe, irritation ved bagdelen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.