Måske, måske ikke hæmoride

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.121 visninger
15 svar
3 synes godt om
5. april 2018

Anonym trådstarter

Hej allesammen

Jeg har aldrig før haft en hæmoride og ved faktisk ikke om det er det.  jeg føler at der er noget i bagdelen der er irriteret, jeg kan ikke mærke eller se noget, (jeg ved faktisk heller ikke hvad jeg skal mærke eller se efter)

jeg har ikke ondt som sådan eller bløder.

nogen gode ideer? noget jeg kan få i håndkøb som jeg evt. kan prøve hvis det evt bare er en rift eller lignede.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2018

Mullemee

Du er nok nødt til at gå til din læge. Det man kan få til hæmorider, kan man vist ikke få i håndkøb. 

Anmeld Citér

5. april 2018

Camillos

Anonym skriver:

Hej allesammen

Jeg har aldrig før haft en hæmoride og ved faktisk ikke om det er det.  jeg føler at der er noget i bagdelen der er irriteret, jeg kan ikke mærke eller se noget, (jeg ved faktisk heller ikke hvad jeg skal mærke eller se efter)

nogen gode ideer? noget jeg kan få i håndkøb som jeg evt. kan prøve hvis det evt bare er en rift eller lignede.  

Hvis det er en rift svier det som bare pokker og bløder som regel en smule.. Ring til din læge, du får sikkert nogle stikpiller.. Klør det og har du svært ved at holde dig ren? 

Anmeld Citér

5. april 2018

CBbaby

Hej allesammen

Der findes ting til begge dele i håndkøb (på apoteket). Men gå til din læge - hvis det nu er eksem, eller svamp så virker medicinen mod rifter ikke :-) 

Anmeld Citér

5. april 2018

Anonym trådstarter

Hvis det er en rift svier det som bare pokker og bløder som regel en smule.. Ring til din læge, du får sikkert nogle stikpiller.. Klør det og har du svært ved at holde dig ren? 

Nej det klør ikke og svier ikke.

Anmeld Citér

5. april 2018

Anonym trådstarter

CBbaby skriver:

Der findes ting til begge dele i håndkøb (på apoteket). Men gå til din læge - hvis det nu er eksem, eller svamp så virker medicinen mod rifter ikke :-) 

svamp vil det ikke klø?

Anmeld Citér

5. april 2018

Anonym trådstarter

Mullemee skriver:

Du er nok nødt til at gå til din læge. Det man kan få til hæmorider, kan man vist ikke få i håndkøb. 

vil gerne undgå lægen, indtil jeg får skiftet 

Anmeld Citér

5. april 2018

CBbaby

Anonym skriver:

svamp vil det ikke klø?

Ikke altid jeg har haft svamp, der ikke kløede  

Anmeld Citér

5. april 2018

Vaya

Det lyder ikke for alvor som en hæmoride, men de kan godt sidde indvendigt (hvis du ikke kan mærke en bule udvendigt, så har du i hvert fald ikke en hæmoride der).

Smør med lidt alm creme et par dage og se om det ændrer noget. Hold en god hygiejne uden at skure og skrubbe eller bruge for meget sæbe. 

Anmeld Citér

5. april 2018

Anonym trådstarter

CBbaby skriver:

Ikke altid jeg har haft svamp, der ikke kløede  

hvordan følelse det bagi, for dig dengang?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.