Snack bag til hospitalet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2018

Loa

Har godt nok ikke haft lyst til at spise under nogle af fødslerne, men den første fødsel (som tog længst tid) drak jeg mega meget rød saftevand mens jeg havde veer Vi kom ret hurtigt hjem så oplevede ikke at mangle snacks.

Anden fødsel gik så stærkt at jeg kun nåede lidt vand inden hun kom ud. Men da jeg skulle ligge til dagen efter kunne jeg da helt sikkert godt have brugt lidt, f.eks. Kanelgifler eller lidt salte snacks.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2018

Lje

Andre der har haft en snack bag med på hospitalet ?

Hvad var der i, og fik i brugt den ?

Jeg kastede op fra uge 5 men havde pakket lidt frugt, müslibarer, kanelgifler og juice. Alt det jeg virkelig havde haft lyst til i 37 uger. Men jeg kastede voldsomt op under fødslen, så jeg holdt mig til knust is/isterninger og druesukker, som den søde jordemor stopfodrede mig med. 

Til gengæld var det fint, at der var noget til min mand og jeg åd som en hest efter fødslen, så der støvsugede jeg tasken for indhold. 

Så med det som så meget andet: følg din mavefølelse og ta' det med, du har lyst til. Det kan jo altid komme med hjem igen 

Vh.

Anmeld Citér

4. april 2018

Anonym trådstarter

Lje skriver:

Jeg kastede op fra uge 5 men havde pakket lidt frugt, müslibarer, kanelgifler og juice. Alt det jeg virkelig havde haft lyst til i 37 uger. Men jeg kastede voldsomt op under fødslen, så jeg holdt mig til knust is/isterninger og druesukker, som den søde jordemor stopfodrede mig med. 

Til gengæld var det fint, at der var noget til min mand og jeg åd som en hest efter fødslen, så der støvsugede jeg tasken for indhold. 

Så med det som så meget andet: følg din mavefølelse og ta' det med, du har lyst til. Det kan jo altid komme med hjem igen 

Vh.

Ja det er rigtigt nok 

tak jeg vil huske at pakke lidt forskelligt til os begge

Anmeld Citér

4. april 2018

Ena

Peanutbutter, bananer, chokolade og rugbrød. Det gav et godt skud energi. Min mand spiste derudover masser af slik og tømte kaffekanderne flere gange. Der var nogle kiks på sygehuset, dem spiste jeg også og fik en nisseøl til af jordemoderen. Det var en lidt underlig kombination, men jeg husker det som mit livs måltid

Anmeld Citér

4. april 2018

Lisette W

Anonym skriver:

Andre der har haft en snack bag med på hospitalet ?

Hvad var der i, og fik i brugt den ?

Det havde jeg ved begge fødsler og det var guld værd! Især små kakao brikker med sugerør var geniale. Jeg havde også juice brikker, müeslibare og små muffins uden sukker men med gulerødder, æble, mandler og tykmælk. Min kæredte havde også smurt rugbrødsmadder og dem var han glad for, for han blev også sulten

Anmeld Citér

4. april 2018

Mom of Two

Mad var det sidste jeg tænkte på under fødslen. Men efter første fødsel tømte jeg så en kande saftevand og åd 4 sandwich som jeg normalt ikke kan lide indholdet i. Måtte ringe til min veninde der bor nær hospitalet og bede hende komme med noget der kunne spises.

Anden gang havde jeg pakket gifler, juice og chokolade, men gik ikke sukkerkold på samme måde og havde stadig ikke lyst til noget efter fødslen. 

Anmeld Citér

4. april 2018

san

Jeg havde chokolade og vingummier med til under fødslen, ikke noget efter. Vi blev tilbud morgenmad, og fik lidt at spise, spiste mellem veepauserne og fødte så vores søn bagefter... Forstå stadig ikke jeg kunne spise, men er glad for mad 

Anmeld Citér

4. april 2018

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Vi have juice, is the, sodavand, salt kiks, bolcher, slik, vindruer og mysli bare. Jeg var i fødsel i 26 timer og manglede så meget noget rigtigt mad. Det toastbrød og mini pizza jeg fik på fødegangen var slet ikke nok. kæresten tømte kiosken for sandwich og da hun var ude blev han sendt til bageren efter rundstykker med masser af kerner. min krop hungrede efter næring 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.