Snack bag til hospitalet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.772 visninger
17 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. april 2018

Anonym trådstarter

Andre der har haft en snack bag med på hospitalet ?

Hvad var der i, og fik i brugt den ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2018

Baby2017

Anonym skriver:

Hvis du mener til under selv fødslen så er svaret nej til begge. Havde intet med og havde heller ikke brug for det. Da jeg var i aktiv fødsel var jeg ikke sulten og tænkte da slet ikke på at spise

Anmeld Citér

4. april 2018

Camillos

Anonym skriver:

Havde en masse favorit slik og Bon Bon bolsjer med .. Jeg spiste det gode imellem  veerne  min jordemor fik også et par stykker hun synes det var ret lækkert  kan klart anbefales 

Anmeld Citér

4. april 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Havde en masse favorit slik og Bon Bon bolsjer med .. Jeg spiste det gode imellem  veerne  min jordemor fik også et par stykker hun synes det var ret lækkert  kan klart anbefales 

Super smart ide  

Jeg har hørt at de nogen steder ikke vil have at man spiser ?

Anmeld Citér

4. april 2018

Soonmom

Første gang havde jeg kanelgifler og Pepsi max med, men spiste / drak det først i løbet af weekenden hvor vi var indlagt.

Anden gang havde jeg ikke noget med og var kun indlagt natten over.

kan ikke svare fra andre steder end OUH, men der vil de meget gerne have man spiser..... jeg var nemlig bange for at lavmangen så ikke ville virke, så jeg ville ikke spise første gang 

Anmeld Citér

4. april 2018

Camillos

Anonym skriver:

Super smart ide  

Det ved jeg så ikke noget om   prøv og spørg din jordemor 

Anmeld Citér

4. april 2018

Lje

Anonym skriver:

Super smart ide  

Det lyder som en ammestuehistorie, at en Fødeafdeling ikke vil have, at fødende kvinder spiser. Det lyder ret skørt, hvis man siger det højt! 

Anmeld Citér

4. april 2018

Anonym trådstarter

Lje skriver:

Det lyder som en ammestuehistorie, at en Fødeafdeling ikke vil have, at fødende kvinder spiser. Det lyder ret skørt, hvis man siger det højt! 

Forstod jeg heller ikke helt

det var en fra mit fødselsforberedelseshold der nævnte det

Anmeld Citér

4. april 2018

300515

Jeg havde ikke. Men ville i den grad ønske jeg havde. Gik lige pludselig mega sukkerkold og var nødt til at få jordemoder til at komme med stærk saft og druesukker. Jeg havde ikke tænkt over, at jeg ikke havde spist i et døgn og næsten ikke drukket, da jeg tog på sygehuset. Næste gang har jeg helt sikkert med!!

Anmeld Citér

4. april 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi havde pakket lidt forskelligt frugt, lidt slik, myslibar, chokoladebar, Chips og sodavand, caco og juice brikker.

Fra mine veer begyndte omkring kl 12, til Alberte var født kl 20.15, havde jeg slet ik lyst til mad. Drak en masse mælk, som Jordmoren til sidst "konfiskerede" fordi jeg kastede op, og gik i stede gik over på rød saft, som hjalp en smule.

Kæresten var ret glad for vores snack bag!!!! 

Også er den meget rar at ha til dagene efter fødslen vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.