Stivkramvaccination.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. april 2018

Anonym trådstarter

Bliver man stivkrampevaccinerer når man er gravid? 

Kan ærlig talt ikke huske det. Og efter at jeg i weekenden fik et 8 cm lang glasskår op i foden og nu ligger hamrende syg med meget høj feber og ondt i muskler, kæber, hals og svælget er helt lukket i den ene side.  Så bliver jeg helt bekymret. 

Den sidste stivkrampevaccination jeg kan huske jeg har fået er tilbage i 2006 så den er jo ihvertfald udløbet. Tager selvfølgelig til lægen i morgen tidlig  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2018

Camillos

Anonym skriver:

Bliver man stivkrampevaccinerer når man er gravid? 

Kan ærlig talt ikke huske det. Og efter at jeg i weekenden fik et 8 cm lang glasskår op i foden og nu ligger hamrende syg med meget høj feber og ondt i muskler, kæber, hals og svælget er helt lukket i den ene side.  Så bliver jeg helt bekymret. 

Den sidste stivkrampevaccination jeg kan huske jeg har fået er tilbage i 2006 så den er jo ihvertfald udløbet. Tager selvfølgelig til lægen i morgen tidlig  

Du ringer til vagtlægen nu!!!.... 

Anmeld Citér

4. april 2018

Astoria

Profilbillede for Astoria

Hvordan går det? 

Håber du fik ringet til lægen 

Anmeld Citér

4. april 2018

Anonym trådstarter

Astoria skriver:

Hvordan går det? 

Håber du fik ringet til lægen 

Jeg har været hos lægen kl 8 i morges. Er podet og testet positiv på streptokokker. Så har fået penicillin. 

Lægen turde ikke give mig vaccinationen nu fordi jeg har så høj feber. Men eftersom det er ret alarmerende med glasskåret så ville hun lige forhøre sig hos nogle eksperter om jeg må få den. Men de åbner først kl 12:30 så afventer at hun ringer. Siger de god for det får jeg den i eftermiddag 

Anmeld Citér

4. april 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Du ringer til vagtlægen nu!!!.... 

Se svar ovenfor  

Anmeld Citér

4. april 2018

Camillos

Anonym skriver:

Jeg har været hos lægen kl 8 i morges. Er podet og testet positiv på streptokokker. Så har fået penicillin. 

Lægen turde ikke give mig vaccinationen nu fordi jeg har så høj feber. Men eftersom det er ret alarmerende med glasskåret så ville hun lige forhøre sig hos nogle eksperter om jeg må få den. Men de åbner først kl 12:30 så afventer at hun ringer. Siger de god for det får jeg den i eftermiddag 

Jeg blev sq helt nervøs for om det var forsent  Men så har du en halsbetændelse der kan give feber.. Gudskelov! 

Anmeld Citér

4. april 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Jeg blev sq helt nervøs for om det var forsent  Men så har du en halsbetændelse der kan give feber.. Gudskelov! 

Jeg har også ligget vågen siden kl 4 i morges da feberen ramte 40,2. Set i bakspejlet skulle jeg jo nok have ringet til lægevagten der. Men har ikke vil og kunne ikke overskue at skulle ud i taxa 

men gudskelov ja at det “bare” er streptokokker. 

Anmeld Citér

4. april 2018

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Det var "godt"  God bedring!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.