Hvilken taske til studie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. april 2018

Anonym trådstarter

Jeg skal begynde uddannelse i maj og er så småt i gang med at finde ud af hvad jeg skal bruge. 

Et af de svære spørgsmål er jo hvilken taske der er super til formålet. Der skal jo være plads til både bærbar og bøger mm. 

Så hvad har i -hvilke kan i anbefale (gerne med link) og hvad skal man gå ude  om. Vil gerne holde mig under 500 kr men vis hvad i har 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2018

Perle1

Jeg skal begynde uddannelse i maj og er så småt i gang med at finde ud af hvad jeg skal bruge. 

Et af de svære spørgsmål er jo hvilken taske der er super til formålet. Der skal jo være plads til både bærbar og bøger mm. 

Så hvad har i -hvilke kan i anbefale (gerne med link) og hvad skal man gå ude  om. Vil gerne holde mig under 500 kr men vis hvad i har 

Jeg har denne her 

https://neye.dk/rains-rygsaek-msn-1213-15-id-12739800000/

Den er vandtæt, og der er rigtig god plads til bøger, computer og andet..

koster 500 kr, den er tit på tilbud inde på neye.dk

Den fåes i flere farver. Rains har rigtig gode rygsække, jeg har flere fra mærket, i andre modeller. Rummer lidt over 20 liter.

vil nok sige du skal gå udenom Malene Birgers “Day” skuldertaske.. Den er ikke praktisk at slæbe på den ene skulder, når man skal have bøger + bærbare.

Anmeld Citér

5. april 2018

ønskebørn74

Anonym skriver:

Eastpack

Anmeld Citér

10. april 2018

Mor til F

Jeg havde en EastPack rygsæk. Den var jeg glad for, men synes godt den kunne blive meget "blød" og have svært ved at holde formen..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.