Bryllupsrejse uden børn!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2018

Soonmom

Jeg ville tage på forlænget weekend uden børn. 

En uge ville være for lang tid for både mig og børnene 

, så hvis det var en uge ville det være med børn

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2018

Carina:-)

Jeg ville ikke så lang tid når børnene er så små.

Det ville være mit behov. Og dem må jeg tilsidesætte så længe jeg har små børn.

Anmeld Citér

3. april 2018

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Louise6551 skriver:

Er det "forkert" at tage på bryllups rejse uden børn når de er 2,5. 3,5 og 5 år?

De skal være ved mormor og morfar som de ser 1-3 gange i ugen?

Har en bette smule dårlig samvittighed 

Hvad ville i gøre? 

Om det er forkert ved jeg ikke, men for mig ville det føles forkert. En weekend ville være ok for mig, men ikke længere med så små børn. Det ville JEG (og min mand) slet ikke kunne nyde - det ville være ALT for lang tid for os. 

Anmeld Citér

3. april 2018

Janey

Profilbillede for Janey

Vi rejser jævnligt uden vores børn på 2 og 5, men en uge ville vi ikke være væk fra dem. Jeg nåede at stemme uden børn, inden jeg opdagede, at det var en hel uge, så min stemme er sat forkert 

Anmeld Citér

3. april 2018

Dorthe1986

Vi var på bryllupsrejse da min søn var ca 4,5. Han var hos min mor og vi var afsted fra søndag til fredag. Det gik godt, men talte i tlf med ham hver dag. Havde ikke gjort det hvis han havde været yngre. 

Anmeld Citér

3. april 2018

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg ville ikke tøve med at tage afsted uden børn  De skal nok hygge sig hos mormor og morfar den uge. 

Anmeld Citér

3. april 2018

Helloo

Vi har bestilt en uge til Kreta. Men nu rammer samvittigheden q

Anmeld Citér

3. april 2018

MKBP

Profilbillede for MKBP
Louise6551 skriver:

Er det "forkert" at tage på bryllups rejse uden børn når de er 2,5. 3,5 og 5 år?

Hvad ville i gøre? 

Hvis vi havde råd til 2 ferier sydpå, ville jeg godt kunne tage afsted - men ville ikke kunne nænne at tage på solferie og ikke ha’ børnene med  

//Mette

Anmeld Citér

4. april 2018

God-mor

Louise6551 skriver:

Hvad ville i gøre? 

Hvis børnene kan klarer det, så ser jeg det ikke som et problem at tage afsted lør-lør. Men jeg ville være sikker før, jeg tog en beslutning. Jeg ved godt man selvfølgelig ikke kan være 100 procent sikker, men tænk igennem om det er noget de alle tre kan klarer for en uge er en lang adskillelse. Men hvis de er meget tætte på mormor og morfar så kan det være at de finder fint tryghed i at være hos dem. 

Min datter på knap 5 kan ikke sove ude mere end 2 dage, så får hun slem hjemve og det er hvis hun er hos sine bedsteforældre, som hun ser hele tiden da vi bor 3 villaveje fra hinanden. Så vi ville ikke have muligheden herhjemme, og vi havde også vores unger med på bryllupsrejse sidste år. Det er en anden slags rejse, men det var så hyggeligt og en dejlig ferie! 

Uanset hvad i vælger så tillykke med det forstående bryllup og nyd rejsen med eller uden børn. 

Anmeld Citér

4. april 2018

Mamalou

Louise6551 skriver:

Vi har bestilt en uge til Kreta. Men nu rammer samvittigheden q

Jeg synes godt I kan tage afsted uden dårlig samvittighed. Børnene er i kendte rammer. Jeg kunne finde på det samme. Nogen gange skal man se tingene i en lidt større sammenhæng og så længe I ikke er væk i tide og utide, så tror jeg altså ikke de lider nogen last. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.