Bukser til meget slankt barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.650 visninger
8 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. marts 2018

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Hej Alle

Jeg har en søn som bliver 5 til sommer. han er meget meget slank og det er virkelig svært at finde bukser der sikker pænt på ham. han er pt i str 104 men i den nærmeste fremtid bliver de for korte. de er dog alt for store i livet - og selvom de er spændt ind så sidder de bare og poser helt vildt og det er ikke pænt. han bruger 86-92 i boksershorts så han er meget slank ok livet og har lange ben. har fundet et enkelt par i name it i ekstra slim fit og et par i minymo som går nu i str 104 men som bliver alt for store i livet i 110...

kan i anbefale nogle gode mærker?

han er ca 111 cm og vejer 15,5 kg

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2018

Lje

Vi har samme udfordring bare til vores søn på 3 år. Her er Zara slimfit jeans, Popupshop baggy-bukser og chinos fra Enfant i vores skuffer. Vi har droppet andre mærker til bukser. Ud over at bukserne sidder godt, synes jeg også at farver og stil er ret perfekt. 

Vh.

Anmeld Citér

30. marts 2018

Ena

Mulllesmor skriver:

Hej Alle

Jeg har en søn som bliver 5 til sommer. han er meget meget slank og det er virkelig svært at finde bukser der sikker pænt på ham. han er pt i str 104 men i den nærmeste fremtid bliver de for korte. de er dog alt for store i livet - og selvom de er spændt ind så sidder de bare og poser helt vildt og det er ikke pænt. han bruger 86-92 i boksershorts så han er meget slank ok livet og har lange ben. har fundet et enkelt par i name it i ekstra slim fit og et par i minymo som går nu i str 104 men som bliver alt for store i livet i 110...

Mine lange, slanke børn bruger bukser fra Soft Gallery, Wheat og Marmar. Det er de eneste, der passer dem. Jeg køber på lagersalg og når der er 50-70% rabat. 

Anmeld Citér

30. marts 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mulllesmor skriver:

Hej Alle

Det er akkurat som min dreng. Hogm har bukser med skjult elastik som kan justeres. Dem er vi glade for 

Anmeld Citér

30. marts 2018

Carina:-)

Vi har en slank 5 årig- og jeans fra nameit,molo hust&claire er dem der sidder allerbedst på ham . 

Anmeld Citér

1. april 2018

Millemor1

Hvis det er jeans du er ude efter så er levi’s bukser mega gode til slanke børn ���� 

Anmeld Citér

1. april 2018

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Mulllesmor skriver:

Hej Alle

Har du prøvet h&m’s slim fit? Nu har vi en pige godt nok. Hun er også blevet rigtig rigtig slank, men deres bukser er næsten for stramme trods at andre mærker sidder løst. 

Anmeld Citér

1. april 2018

Mulllesmor

SDD skriver:

Har du prøvet h&m’s slim fit? Nu har vi en pige godt nok. Hun er også blevet rigtig rigtig slank, men deres bukser er næsten for stramme trods at andre mærker sidder løst. 

Synes jeg har kigget i hogm mens en jeg har fundet var bare meget store i livet selvom de var smalle i benene. Må ind og kigge igen 

Anmeld Citér

1. april 2018

Mulllesmor

Carina:-) skriver:

Vi har en slank 5 årig- og jeans fra nameit,molo hust&claire er dem der sidder allerbedst på ham . 

Har et enkelt par i nameit han passer , synes de fleste er meget vige i stykket rundt om numse og liv, molo duer ik.. hust and claire må jeg lige kigge på

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.