En decideret kur kører man død i. Der skal kostomlægning til.
Drik massere af vand og hold dig fra andre drikke. Grøn te kan dog hjælpe kroppens funktioner og booste vægttabet. Jeg putter oftest citronstykker i mit vand.
En masse grøntsager, og gerne som smoothies. Jeg blander ofte spinat i min banan/jordbær smoothie. Det kan ikke smages og det giver da lidt.
Istedet for rugbrød, så lav noget med æg, eller spinatpandekager du kan putte lækker fyld i. (Æg, finthakket spinat og en lille skat mælk). Jeg elsker dem med laks og avokado, eller med kylling.) Ellers laver jeg en omelet og putter gerne broccoli, gulerødder og kyllingestykker i.
havregrød med kanel. - Har aldrig selv brudt mig om det, men kanelen gør faktisk meget. Og så er kanel godt for fordøjelsessystemet, og kan hjælpe til at fjerne affaldsstoffer som kan veje op til 6 kg hvis det har samlet sig gennem en årrække. Det skulle også være godt at putte kanel i sin grønne te, men personligt bryder jeg mig ikke om det.
Lav blomkålsris. Det er nemt og smager ikke rigtigt af noget. Bar blend blomkålene og hæl derefter kogende vand over. For syns skyld kan man blande det med broccoli.
Og så skjul grøntsager i maden. I frikadeller, lasagne mm. Her er det primært spinat vi bruger, da det ikke rigtigt smager af noget og børnene elsker at spise grønne frikadeller
selvom jeg gør så meget ud af det sunde, har jeg rigtigt svært ved ikke at drikke sodavand og ikke lige spise chokolade, Chips osv. Og så kommer jeg aldrig i et træningscenter, så min motion består I at hente børn og gøre rent hjemme, samt når jeg lige får taget mig sammen til lidt træning på stuegulvet mellem hjemmearbejdet. - For mig hjælper de perioder hvor det er manden der handler, for så kommer det usunde ikke ind ad døren, og uanset hvor desperat jeg bliver, så må jeg nøjes med mit glad vand og en gulerod