Slank inden bryllup!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.283 visninger
17 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. marts 2018

Anonym trådstarter

Hejsa! 

Jeg skal giftes om 5 måneder, og jeg vil rigtig gerne tabe mig inden! 

Jeg vejer 120 kg og er 180 høj.

hvor meget er realistisk jeg kan nå at tabe? 

Jeg har meldt mig i fitnesscenter og træner 2-3 gange om ugen. Dog med en baby på armen, så det er forskelligt hvor effektivt det er afhængig af hvor nem baby er. 

Jeg vil gerne så langt ned som muligt, da jeg gerne vil se pæn ud i min kommende brudekjole. Lige nu føler jeg mig bare alt for fed til overhovedet at have brudekjole på 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2018

Malene76

Anonym skriver:

Hejsa! 

Jeg har meldt mig i fitnesscenter og træner 2-3 gange om ugen. Dog med en baby på armen, så det er forskelligt hvor effektivt det er afhængig af hvor nem baby er. 

Jeg vil gerne så langt ned som muligt, da jeg gerne vil se pæn ud i min kommende brudekjole. Lige nu føler jeg mig bare alt for fed til overhovedet at have brudekjole på 

Jeg ville investere i en dygtig personlig træner der kunne hjælpe med at arbejde mod det mål. 

God arbejdslyst og god bryllup når du kommer så vidt. 

Kh. Malene 

Anmeld Citér

26. marts 2018

Mom of Two

Jeg vil også råde dig til at få en personlig træner ind over. Og en der også kan lave kostplan, for skal du ned i vægt er træning ikke nok.

Så en kostplan og et træningsprogram der er tilpasset netop dig, så tror jeg hurtigt du kan få smidt nogle gode kilo og ikke mindst nogle centimeter hist og her.

Forudsat at du selvfølgelig kan følge en kostplan og et træningsprogram - Min egen rekord er at holde det i 14 dage og så falder jeg i...

Anmeld Citér

26. marts 2018

Anonym trådstarter

Tak for forslagene begge to  vores økonomi er desværre ikke helt til en personlig træner. Jeg er studerende, og lige pt ryger alle de penge vi har i overskud på bryllups-opsparingen. 

Jeg er også en skovl til at overholde slankekure. Har prøvet så mange gange, og er så “god” i 5 dage også overspiser jeg helt vildt i 2 dage også forfra. Og vægten er bare ligeså stille steget i løbet af de sidste år, og nu vil jeg bare gerne af med nogen af de mange kilo!

Anmeld Citér

26. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

Tak for forslagene begge to  vores økonomi er desværre ikke helt til en personlig træner. Jeg er studerende, og lige pt ryger alle de penge vi har i overskud på bryllups-opsparingen. 

Jeg er også en skovl til at overholde slankekure. Har prøvet så mange gange, og er så “god” i 5 dage også overspiser jeg helt vildt i 2 dage også forfra. Og vægten er bare ligeså stille steget i løbet af de sidste år, og nu vil jeg bare gerne af med nogen af de mange kilo!

Ikke er decideret råd, men blot et lille input. 

Pga. projekt baby 3, valgte jeg at prøve om jeg kunne komme lidt ned i vægt. BMI 35, så jeg vejer ALT for meget. 

Jordemoderen fortalte mig(da jeg var blevet gravid) at der er forskel på at være aktiv overvægtig og inaktiv overvægtig. Selvfølgelig kan ovevægt aldrig tales for, men at være aktiv, uanset vægt, er jo en god ide. 

Nå, men inden graviditeten, valgte jeg at skifte ris, pasta og brød ud. Især til aftenmåltiderne. 

I stedet blancherede jer nogle grøntsager, som ofte blev laver på spirlizeren. Det er nemt, hurtigt, lækkert og ser indbydende ud. Andre gange dampede jeg lidt spidskål/hvidkål som erstatning til fx pasta eller ris. Og ellers lavede jeg blomkålsris. 

Min morgenmad bestod af 1/2 grape, 1 blødkogt æg og et stykke ristet rugbrød med lidt olie og salt. 

Spiste en bolle til formiddag, salat og kød til frokost(madordning på job)!og hvis jeg i løbet af eftermiddagen/aftenen blev lækkersulten spiste jeg dadler med lidt banan og måske lidt mørk chokolade. 

Og så begyndte jeg at cykle til og fra arbejde, da jeg havde skiftet job og kunne nå ar cykle med de to store. 

Jeg tabte mig ret hurtigt og man kunne også se det på målebåndet. 

Undskyld den lange smøre

Anmeld Citér

26. marts 2018

Anonym

Når man skal tabe vægt så er 20% fitness og 80% kost din kost skal være mega sund alt efter hvilken alder du har vil jeg skylde på du nok kan nå ned på omkring de 100 kg - jeg købte Henrik duer “tab 12 kg på 12uger” og det gjorde jeg - jeg jeg tabte omkring 20 kg på 5 mdr.

god fornøjelse 

Anmeld Citér

26. marts 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ikke er decideret råd, men blot et lille input. 

Pga. projekt baby 3, valgte jeg at prøve om jeg kunne komme lidt ned i vægt. BMI 35, så jeg vejer ALT for meget. 

Jordemoderen fortalte mig(da jeg var blevet gravid) at der er forskel på at være aktiv overvægtig og inaktiv overvægtig. Selvfølgelig kan ovevægt aldrig tales for, men at være aktiv, uanset vægt, er jo en god ide. 

Nå, men inden graviditeten, valgte jeg at skifte ris, pasta og brød ud. Især til aftenmåltiderne. 

I stedet blancherede jer nogle grøntsager, som ofte blev laver på spirlizeren. Det er nemt, hurtigt, lækkert og ser indbydende ud. Andre gange dampede jeg lidt spidskål/hvidkål som erstatning til fx pasta eller ris. Og ellers lavede jeg blomkålsris. 

Min morgenmad bestod af 1/2 grape, 1 blødkogt æg og et stykke ristet rugbrød med lidt olie og salt. 

Spiste en bolle til formiddag, salat og kød til frokost(madordning på job)!og hvis jeg i løbet af eftermiddagen/aftenen blev lækkersulten spiste jeg dadler med lidt banan og måske lidt mørk chokolade. 

Og så begyndte jeg at cykle til og fra arbejde, da jeg havde skiftet job og kunne nå ar cykle med de to store. 

Jeg tabte mig ret hurtigt og man kunne også se det på målebåndet. 

Undskyld den lange smøre

Jeg er også så småt begyndt at undgå pasta, ris og kartofler. 

Spiser dog stadig rugbrød 2 gange om dagen. Måske det skal laves om også? 

Anmeld Citér

26. marts 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Når man skal tabe vægt så er 20% fitness og 80% kost din kost skal være mega sund alt efter hvilken alder du har vil jeg skylde på du nok kan nå ned på omkring de 100 kg - jeg købte Henrik duer “tab 12 kg på 12uger” og det gjorde jeg - jeg jeg tabte omkring 20 kg på 5 mdr.

god fornøjelse 

Tak! Det vil jeg kigge på. 

Jeg er i start 20’erne så tænker jeg har ok mulighed for at det skal gå “lidt tjept”. Havde selv tænkt omkring 20 kilo var realistisk

Anmeld Citér

26. marts 2018

Liland

Profilbillede for Liland

Jeg er også så småt begyndt at undgå pasta, ris og kartofler. 

Spiser dog stadig rugbrød 2 gange om dagen. Måske det skal laves om også? 

Prøv at kigge på disse to grupper på facebook

vi lever efter sense principperne herhjemme og på små 5 måneder har jeg tabt de første 17 kg (jeg har hyggespist ind i mellem så kunne sagtens have nået længere ned)

Sense er ganske almindelig mad, bare tilsat flere grøntsager, alt kører efter et simpelt system, hvor du bruger dine hænder til at måle din portions størrelse

vi spiser både pasta (fuldkorns) ris (brune/vilde ris) og groft brød (både rugbrød og franskbrød) vi får ikke så tit kartofler.

der er ingen nemme måder at tabe sig på, det handler om ryggrad, viljestyrke sund kost og masser af motion

https://www.facebook.com/groups/308736569334413/

https://www.facebook.com/senseslankmedfornuft/

Anmeld Citér

26. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hejsa! 

Jeg tabte mig ret hurtigt efter Lchf princippet. Har været i gang med lignende kostomlægning ifm. mit pco. Men lchf er lidt mere strengt. Det gode er, at jeg aldrig har haft det bedre, følt mig stærkere og friskere. Og det har været ret godt til en som godt kan lide at spise ordentlige måltider, elsker sovs osv, og ikke er så god til små portioner og begrænsninger. Jeg tabte vist ca 15kg på omkring 5 uger. Har heller ikke taget dem på igen siden, selv om jeg ikke længere holder øje. Holder mig bare til nogle generelle ting, som ikke at spise brød, pasta, sukker mm. De sidste to dage har dog stået på pizza og burgere, men det gør faktisk ingenting hvis man ellers spiser godt, og man kan spise så meget man vil, bare det er grønt, kød, god fedt, og så lidt kulhydrater som det kan lade sig gøre. Held og lykke, du bliver sikkert en fantastisk brud, uanset hvor langt du når med vægttabet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.