Anonym skriver:
Jeg er ikke voldsom overvægtig, måske med en 10-12 kg, jeg vejer ca 74, men jeg kan mærke at det går den helt forkerte vej
Jeg holdte i december med at ryge, og har siden da taget 6 kg på, dette tænker jeg egentlig er pga rygestoppet og forventeligt
MEN det sidste lange stykke tid, tager jeg mig selv i at spise hele bradepande kager, hele pakker kiks, hele poser chips osv osv
jeg hr slet ingen stopklods og selvom jeg lige har spist et måltid fortsætter jeg med søde, fede sager
HJÆLP, jeg har fået en syg sukekrtrang og alt ryger indenbords
Kom med jeres aller bedste råd, jeg vil jo så gerne tabe de der skide 10 kg, men det jo ik ment når kroppen skriger på S U K K E R hver eneste time hele dagen lang
Kan varmt anbefale en diætist, men det skal være en som du føler dig tilpas hos. Se det som et samarbejde og det er måske et der skal vare et stykke tid. Jeg bruger en diætist som støtte og opbakning. Når jeg synes det er svært bekræfter hun mig i det jeg faktisk gør rigtigt og fastholder mig i troen på at det lykkes. Vi snakker om det som er svært og får tips og tricks. Hun kan hjælpe med madplaner og mængder osv.
Anmeld
Citér