Skifte arbejde fra Sosu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2018

AlwaysAno

tivolistang skriver:

tog du kontoruddannelsen, eller hvordan?

Ja først en eux med kontorretning, og så hovedforløbet som lægesekretær

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2018

Konjac

Profilbillede for Konjac

Da jeg skulle finde ud af, hvilken uddannelse jeg skulle i gang med, brugte jeg UG.dk. Der kan man lave en test, hvor man skal svare på en spørgsmål om interesse, også kommer den med en masse forslag.

Jeg selv arbejder som Farmakonom. Der lærer man meget om medicin, men det har også rigtig meget med omsorg at gøre, og der er mangel på farmakonomer, da der er flere og flere som bliver ansat på sygehuse eller som lægesekretærer, i stedet for på apotek  

Anmeld Citér

22. marts 2018

Anonym trådstarter

AlwaysAno skriver:

Jeg er skiftet fra sosu og over til lægesekretæruddannelsen☺️

Hvordan gjorde du det?

Anmeld Citér

22. marts 2018

AlwaysAno

Anonym skriver:

Hvordan gjorde du det?

Startede bare op på eux og tog den derfra ☺️

Anmeld Citér

22. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

som læste er jeg Sosu - jeg hader mit job pga sparring og mere sparring

jeg har ikke tid til noget som helst, og nogle gange går det så skidt, at jeg har lyst til at skrige 

Jeg vil skifte arbejde men til hvad? og nej vil ikke være sygeplejeske de stakler har fanme alt for meget ansvar og ingen tid 

hvad laver i, som i tjener okay på? Og som I er glade for?

Jeg er gennemsnit i skolen  

Jeg har desværre ikke selv erfaring indenfor de her områder, men vil lige sige, at jeg synes vi er så heldige at leve i det her land og det her samfund, hvor der faktisk er mulighed for at gå efter det man virkelig gerne vil lave. Så mit råd ville være at trække vejret en ekstra gang, og tænke over hvad du egentlig gerne kunne tænke dig at bruge dit liv på. Hvad ville gøre dig glad at skulle afsted til og bidrage til når du vågner om morgenen? Livet har jo en masse uventede drejninger og udfordringer, og tror noget af det mest rigtige man kan gøre, og gøre sig klar til det uventede, er at lytte til sig selv og have et nogenlunde billede af hvad der er "mig" her i livet. Jeg er selv uddannet som en af de der humanister, ingen rigtig ved hvad skal bruges til. Men det har været lige mig alligevel, og er sikker på jeg vil finde min rette hylde med tiden. Held og lykke med hvad end du vælger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.