Skifte arbejde fra Sosu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2018

AlwaysAno

tivolistang skriver:

tog du kontoruddannelsen, eller hvordan?

Ja først en eux med kontorretning, og så hovedforløbet som lægesekretær

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2018

Konjac

Profilbillede for Konjac

Da jeg skulle finde ud af, hvilken uddannelse jeg skulle i gang med, brugte jeg UG.dk. Der kan man lave en test, hvor man skal svare på en spørgsmål om interesse, også kommer den med en masse forslag.

Jeg selv arbejder som Farmakonom. Der lærer man meget om medicin, men det har også rigtig meget med omsorg at gøre, og der er mangel på farmakonomer, da der er flere og flere som bliver ansat på sygehuse eller som lægesekretærer, i stedet for på apotek  

Anmeld Citér

22. marts 2018

Anonym trådstarter

AlwaysAno skriver:

Jeg er skiftet fra sosu og over til lægesekretæruddannelsen☺️

Hvordan gjorde du det?

Anmeld Citér

22. marts 2018

AlwaysAno

Anonym skriver:

Hvordan gjorde du det?

Startede bare op på eux og tog den derfra ☺️

Anmeld Citér

22. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

som læste er jeg Sosu - jeg hader mit job pga sparring og mere sparring

jeg har ikke tid til noget som helst, og nogle gange går det så skidt, at jeg har lyst til at skrige 

Jeg vil skifte arbejde men til hvad? og nej vil ikke være sygeplejeske de stakler har fanme alt for meget ansvar og ingen tid 

hvad laver i, som i tjener okay på? Og som I er glade for?

Jeg er gennemsnit i skolen