Surt opstød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Ja hun har fået ekstra nøgle og min kæreste har øvet med hende hvordan hun sætter barnesædet i hendes bil, hun har fået adresse og nummer til vores stores dagpleje hvis hun ville skulle hente eller aflevere der. Hun har enda sat en særlig ringetone på sin mobil til nåe vi ringer så hun er helt klar. Men hun har tilbudt at bytte plads med min kæreste så hun tog med til fødselen i stedet for ham da hun mener hun bedre vil kunne støtte mig fordi hun jo selv har prøvet at føde. Hun tilbød også at deltage ved den stores fødsel, men jeg syntes en fødsel er nået meget privat og nået hvor jeg kun ønsker at have min kæreste med. Og han gjorde det helt fantastisk sidst og var en uvurderlig støtte, nået jeg ellers flere gange har fortalt farmor. Min kæreste ønsker heller ikke at bytte plads, han vil gerne være der og tage i mod sit andet barn. Det er jo også stort for ham. Han er meget ked og skuffet over sin mor men siger det er typisk hun ikke tænker sig om. 

Ooookay. Så er det bare sært med sært på! 

Jeg forstår slet ikke at hun overhovedet overvejer at hendes søn kunne blive væk fra sit barns fødsel til fordel for hende. Hold da op. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2018

Ciss

Oplevede omtrent det samme.

Svigers havde sagt ja til at passe den store. En uge før termin (tirsdag) får vi ved et tilfælde at vide, at de skal rejse væk i weekenden. Så de kan ikke nå hjem, hvis det går i gang. Men det regnede de ikke som et problem, for de havde snakket med en, som kunne stille op. Det var så bare en person, som ikke kendte vores barn, og som ingen af os ville have inden for dørene eller overlade vores barn til. (En kedelig type, som røg hasj). På så kort varsel var der ingen andre, som kunne stille, så var Lillebror kommet i weekenden, måtte jeg have klaret det alene. Nu kom han mandag formiddag mens den store var i børnehaven, så det løste sig. Men svigermor tog det jo som bevis på, at vi bare var hysteriske, for det havde jo løst sig, og vi kunne jo ikke forvente at de blev hjemme, for terminen var jo først om tirsdagen. (Den ældste blev født 10 dage før termin...) Men jo. Har folk lovet at stå til rådighet, så forventer jeg faktisk at de holder løftet. Ellers må de jo lade være med at love noget.

Du har absolut lov til at reagere. Godt at I har en anden i bakhånd!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.