Hvor startede jeres veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2009

Lise

Jeg mærkede mine i lænden i to dage op til. Ikke noget jeg ikke kunne holde ud, og vi fik også overbevist hinanden om at det slet ikke var endnu (var 38+2). I timerne op til vandafgang havde jeg meget ondt i lænden (men ikke mere end at jeg, et minut før vandet gik, skrev til en veninde at jeg ikke regnede med at der skete noget indenfor den næste uges tid), og da vandet så gik, så sprøjtede veerne ind over mig som et smertebælte om lænden og under maven. Da de rigtige veer kom, var jeg ikke længere i tvivl, men op til var jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

lassemor07

Mine starte meget hurtig da jeg kun var 4 timer om af føde men mine smeter sad ulukken i  og omkring mine hofterne så de behøver ikke siden i maven og lænden

Anmeld

14. oktober 2009

Nybagt mor

Spændende at læse om hvordan I alle har oplevet veerne, og hvordan de startede.

Her er der dog stille og roligt, virker på ingen måde som der er noget i gære.

Synes endda at ham den lille derinde er en tand for rolig - hvilket han har været siden i går.

Kan engang imellem lige mærke ham give lyd fra sig, men slet ikke det sædvanlige sparkeri/moslen rundt derinde.

Er det helt normalt? - Han har jo været ret aktiv hver dag lige siden jeg mærkede ham de første par gange?

Anmeld

14. oktober 2009

Berg

Jeg gik direkte fra plukkeveer til presseveer og måtte føde hjemme på badeværelset , så ALLE veer (OGSÅ plukkeveer) skal tages seriøst!

Anmeld

14. oktober 2009

niwe

Dagene op til veerne kom, kunne jeg ikke gå eller stå længe af gangen, så fik jeg såden nogle jag i inderlårene og dagen inden blødte jeg meget meget lidt.  

Veerne startede om natten og jeg vågnede af dem. De kom med 10-15 min mellemrum, så der kunne soves lidt i mellem Jeg var heller ik i tvivl om, at det var veer jeg havde.

Vil også beskrive dem, som et smerte bælte, det gjorde ondt nederst i maven, i lænden og hofterne.  

Anmeld

14. oktober 2009

Nybagt mor

Berg skriver:

Jeg gik direkte fra plukkeveer til presseveer og måtte føde hjemme på badeværelset , så ALLE veer (OGSÅ plukkeveer) skal tages seriøst!

Puh - er da godt nok mit rædsels scenarie. Tænk at føde hjemme, alene - og så som førstegangsfødende...

Sker vist heldigvis ikke for flertallet

Anmeld

14. oktober 2009

Betina88

jeg fik veer omme bag lenden .. Så begyndte mine presveer at komme ved 9 tiden ,.. Men kl . 09.40 pressede jeg og kl . 10.30 kom han ud ..

Anmeld

14. oktober 2009

N&J

kommende-mor skriver:

Spændende at læse om hvordan I alle har oplevet veerne, og hvordan de startede.

Her er der dog stille og roligt, virker på ingen måde som der er noget i gære.

Synes endda at ham den lille derinde er en tand for rolig - hvilket han har været siden i går.

Kan engang imellem lige mærke ham give lyd fra sig, men slet ikke det sædvanlige sparkeri/moslen rundt derinde.

Er det helt normalt? - Han har jo været ret aktiv hver dag lige siden jeg mærkede ham de første par gange?

Jeg oplevede faktisk en ændring i måde Nikita moslede rundt derinde på, omkring 1½ uge inden, hun bevægede sig kun halvt så meget som før.. så jeg blev ekstra nervøs, men det afhang også meget af hvor aktiv jeg havde været dagen inden, efter min nevøs barnedåb, hvor jeg var gået 4 dage over tid bevægede hun sig nærmest ikke dagen efter, jeg hældte koldt vand i læssevis og flyttede rundt på maven, men først da jeg havde sagt 10 min mere, så vil jeg ind og undersøges så ville prinsessen bevæge sig for mig..  så ja det er meget normalt, måske hviler de mere fordi de skal til at være super aktive..

Knuz fra Jane

Anmeld

14. oktober 2009

Nybagt mor

Dejligt at høre - for ja har også gået og tænkt at hvis ikke jeg har mærket ham inden det og det tidspunkt - så vil jeg altså undersøges. Og begge gange har han så givet lyd fra sig lige før jeg skulle til at reagere

Så mon ikke du har ret i at de holder en lille pause og lader op til de skal ud i den virkelige verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.