Hvor startede jeres veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.177 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. oktober 2009

Nybagt mor

Har her til aften haft lidt små stik på hver sin side af maven under ribbenene, og nogle gange midt på maven - yderst i hver side.

Desuden har han været meget meget stille i dag i forhold til normalen. Har mærket liv, men kun meget få gange.

Er jo snart tæt på mål, så tænker lidt om det kunne være noget der er i gære?

Troede bare egentlig at veer ville kunne mærkes enten i lænden eller nederst i maven - a la menustrationssmerter?

Skal lige siges at jeg ikke har mærket noget til plukveer igennem min graviditet - har kun bemærket at min mave blev lidt spændt af og til, og gik ud fra at det så måtte være dem

Christine, 38+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2009

6800

Har inden erfaringer på området, men håber for dig, at det er lille bebs der er på vej

Anmeld

13. oktober 2009

starsofheaven

det er din livmoder der forbereder sig, men der behøver ik ske mere end det.. det er meget forskelligt. jeg fik mange plukveer en onsdag aften og 4 timer senere kom de kraftige bidende veer og så gi k slimproppen og gik så med de kraftige veer indtil fredag aften hvor jeg kom på fødegangen og fødte lørdag morgen efter en fødsel på 10 timer og 3 døgn med veer. held og lykke

Anmeld

13. oktober 2009

Nybagt mor

Ja - håber jeg nemlig også. Jm har nemlig skudt ham til allerede at veje en 3700 gram

Dog er der på ingen måde interval mellem stikkene, og præcis da jeg lige havde oprettet dette indlæg forsvandt de selvfølgelig - og ligenu er der ingenting at mærke overhovedet

Anmeld

13. oktober 2009

hc=k

Jeg håber det er okay at jeg svare, det kan jo være du kan bruge det.

Da jeg skulle have min dreng gik mit vand lige midt inde i indkøbscentret, men der kom ingen veer.
Da der så 4 timer efter kom  veer var jeg slet ikke i tvivl om at det var dem, de føltes som noget man ikke har oplevet før, måske lidt alla når man brænder fingerne ( du skal ikke blive bange )
For mig var der mest veer i min lænd og så i mine lår, men ikke så moget i selve maven.

Et godt råd er at hvile dig for hvis din krop er i gang med at lave veer så får du brug for hvilen.

Held og lykke

Anmeld

13. oktober 2009

Nybagt mor

Jeg håber det er okay at jeg svare, det kan jo være du kan bruge det.

Da jeg skulle have min dreng gik mit vand lige midt inde i indkøbscentret, men der kom ingen veer.
Da der så 4 timer efter kom  veer var jeg slet ikke i tvivl om at det var dem, de føltes som noget man ikke har oplevet før, måske lidt alla når man brænder fingerne ( du skal ikke blive bange )
For mig var der mest veer i min lænd og så i mine lår, men ikke så moget i selve maven.

Et godt råd er at hvile dig for hvis din krop er i gang med at lave veer så får du brug for hvilen.

Held og lykke

Alle fortællinger om veer modtages med kyshånd

Er blevet enig med mig selv om at det ikke var noget, nok kun forberedelse, som "starsofheaven" også skrev længere opppe.

Der har ihvertfald ikke været noget siden, og alt er roligt og fredeligt.

Tror bare ham den lille tager en stille dag.

Så nok ingen veer til mig i denne omgang

Anmeld

13. oktober 2009

starsofheaven

held og lykke i hvert fald herfra.. det kan jo snart ske når som helst!  sender noget ve-støv

Anmeld

13. oktober 2009

hc=k

Ja held og lykke med det.

Jeg husker det som var det igår og jeg kan godt forstå at du glæder dig.

Jeg sender også lige noget ve-støv, hvis jeg da har noget tilbage hehe

Anmeld

14. oktober 2009

N&J

Jeg mærkede lidt til det et par dage inden jeg fødte som du beskrev, men fik volsomt ondt over lænden et par timer inden vandet gik... men håber virkelig det er ved at være tid.. så sender lige en masse ***vestøv*** afsted

Knuz fra Jane

Anmeld

14. oktober 2009

Mira0911

Mine veer startede 4½ døgn før jeg fødte..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.