Juhuuu!! Jeg er gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2018

Motherme

Anonym skriver:

Hej alle

jubiyay, jeg er gravid med vores 3. Barn. Så skønt! Vi har i forvejen to drenge og jeg drømmer om en lille pige. Vi har i går været til NF og går og kigger på billedet. Men vi har brug for hjælp. Jeg har hørt man godt kan se forskel på tappen, altså om den ligger ned eller står lidt op. Så vær lige søde at stem. 

Det er ikke muligt at se nub på disse billeder, har du andre? Ellers må du nok købe dig fra en kønsscanning elle vente tålmodigt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2018

Motherme

Loa skriver:

Nu spørger jeg lidt dumt, men er det overhovedet til at vurdere når man ser baby fra siden af? 

Kræver det ikke man rent faktisk ser forfra eller bagfra

Ja, med det perfekte tværsnit af baby kan man se vinkel på skambenet også kaldet nub og på den måde kende kønnet.  Det er en meget sikker måde hvis man er over 12+0 og selvfølgelig har været heldig at få et god billede. Jeg fik ikke et godt billede, men kunne se det under scanningen.  

Anmeld Citér

2. april 2018

Anonym trådstarter

Motherme skriver:

Det er ikke muligt at se nub på disse billeder, har du andre? Ellers må du nok købe dig fra en kønsscanning elle vente tålmodigt 

Jamen den streg man kan se på billedet, er det ikke det man kalder nub? Jeg troede nemlig den var ret tydelig efter jeg har studeret andre billeder. Har desværre ikke andre. 

Anmeld Citér

3. april 2018

Motherme

Anonym skriver:

Jamen den streg man kan se på billedet, er det ikke det man kalder nub? Jeg troede nemlig den var ret tydelig efter jeg har studeret andre billeder. Har desværre ikke andre. 

Altså det kunne det måske godt være, men på dine scanningsbilleder har man de fine babyben med hvilket gør det svært at se om det er skambenet, skygger eller noget helt tredje, når nub virkelig kan ses, kan man som oftest ikke se benene, da det kræver et godt tværsnit for at se ordentligt.. men det bare min vurdering og jeg er ikke ekspert, men vil anbefale gruppen på facebook der hedder “ strickly Nub theory” de er enormt dygtige til at se det og siger også til hvis de ikke kan se det. ��

Anmeld Citér

3. april 2018

Anonym trådstarter

Motherme skriver:

Altså det kunne det måske godt være, men på dine scanningsbilleder har man de fine babyben med hvilket gør det svært at se om det er skambenet, skygger eller noget helt tredje, når nub virkelig kan ses, kan man som oftest ikke se benene, da det kræver et godt tværsnit for at se ordentligt.. men det bare min vurdering og jeg er ikke ekspert, men vil anbefale gruppen på facebook der hedder “ strickly Nub theory” de er enormt dygtige til at se det og siger også til hvis de ikke kan se det. ��

Den gruppe må jeg prøve! 

Anmeld Citér

4. april 2018

Anonym trådstarter

Motherme skriver:

Prøvede inde i den facebook gruppe. Der kunne de heller ikke se noget udfra nub terorien 

Anmeld Citér

4. april 2018

Motherme

Anonym skriver:

Prøvede inde i den facebook gruppe. Der kunne de heller ikke se noget udfra nub terorien 

Nej, det synes jeg heller ikke man kunne. Jeg fik heller ikke rigtig nogen billeder hvor man kunne se det, men havde læst op på det inden NF og kunne så se det på skærmen til selve scanningen. 

Anmeld Citér

5. april 2018

Anonym trådstarter

Motherme skriver:

Nej, det synes jeg heller ikke man kunne. Jeg fik heller ikke rigtig nogen billeder hvor man kunne se det, men havde læst op på det inden NF og kunne så se det på skærmen til selve scanningen. 

Passede teorien så udfra hvad du så og hvad du fik? 

Anmeld Citér

6. april 2018

Motherme

Anonym skriver:

Passede teorien så udfra hvad du så og hvad du fik? 

Ja, efter NF scanning sagde jeg til min mand at jeg ikke var i tvivl om at det var en dreng, han havde en tissemand  14 dage senere blev det bekræftet ved en kønsscanning, som vi egentlig ikke havde brug for, men vi synes vores ældste på 6 skulle have lov at se sin lillebror på skærmen. Scanningsdamen synes jeg var lidt irriterende fordi jeg sagde jeg godt vidste hvad det var inden vi gik igang, efterfølgende forklarede jeg hvorfor jeg vidste det og hun bekræftede at jo, sådan kunne man godt se det hvis det var efter uge 12.. nu hjælper jeg alle mine veninder og bekendte med at se køn  har ikke taget fejl endnu på de billeder det har været muligt at se nub på. Så det er altså lidt sjovt. 

Anmeld Citér

2. maj 2018

Anonym trådstarter

Er så glad så glad. 

Det er en pige!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.