Juhuuu!! Jeg er gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det en dreng eller pige?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.100 visninger
21 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. marts 2018

Anonym trådstarter

Hej alle

jubiyay, jeg er gravid med vores 3. Barn. Så skønt! Vi har i forvejen to drenge og jeg drømmer om en lille pige. Vi har i går været til NF og går og kigger på billedet. Men vi har brug for hjælp. Jeg har hørt man godt kan se forskel på tappen, altså om den ligger ned eller står lidt op. Så vær lige søde at stem. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2018

Anonym trådstarter

Hvad får jer jer til sige at det er en dreng og hvad får jer til at sige at det er en pige? 

Anmeld Citér

15. marts 2018

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Hej alle

jubiyay, jeg er gravid med vores 3. Barn. Så skønt! Vi har i forvejen to drenge og jeg drømmer om en lille pige. Vi har i går været til NF og går og kigger på billedet. Men vi har brug for hjælp. Jeg har hørt man godt kan se forskel på tappen, altså om den ligger ned eller står lidt op. Så vær lige søde at stem. 

I må vist betale jer for en kønscanning

Anmeld Citér

29. marts 2018

Anonym trådstarter

Andre der vil gætte? 

Anmeld Citér

30. marts 2018

Loa

Nu spørger jeg lidt dumt, men er det overhovedet til at vurdere når man ser baby fra siden af? 

Kræver det ikke man rent faktisk ser forfra eller bagfra

Anmeld Citér

30. marts 2018

Anonym trådstarter

Det har jeg faktisk ingen ide om 

Anmeld Citér

30. marts 2018

tivolistang

Uha, det er spændende! Jeg stemte lige på "pige", men så kan jeg se at afstemningen står lige. Har i tænkt at købe jer til en kønsskanning, eller venter i til misdannelsesskanningen?

- Jeg forventer nemlig det endelige svar  Vi skal selv til NF på tirsdag. Glæder os enooooormt.

Anmeld Citér

30. marts 2018

Anonym trådstarter

tivolistang skriver:

Uha, det er spændende! Jeg stemte lige på "pige", men så kan jeg se at afstemningen står lige. Har i tænkt at købe jer til en kønsskanning, eller venter i til misdannelsesskanningen?

- Jeg forventer nemlig det endelige svar  Vi skal selv til NF på tirsdag. Glæder os enooooormt.

Ja det er spændende! Jeg synes det er svært.. På den ene side gider jeg ikke bruge 500kr på det, når jeg alligevel får svaret d. 2 maj, men kan jeg mon vente  Er simpelthen så nysgerrig og de to storebrødre venter også spændt på om det er en søster eller bror de skal have.. Hvordor stemte du på pige? 

Anmeld Citér

30. marts 2018

Loa

Anonym skriver:

Ja det er spændende! Jeg synes det er svært.. På den ene side gider jeg ikke bruge 500kr på det, når jeg alligevel får svaret d. 2 maj, men kan jeg mon vente  Er simpelthen så nysgerrig og de to storebrødre venter også spændt på om det er en søster eller bror de skal have.. Hvordor stemte du på pige? 

Årh det er lang tid til 2 maj, jeg havde ikke kunne vente 

Anmeld Citér

30. marts 2018

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Årh det er lang tid til 2 maj, jeg havde ikke kunne vente 

Haha. Og jeg siger sådan til mig selv, ej det er snart den 2. Maj. Men når du så skriver sådan, kan jeg jo godt se at ser er utrolig lang tid til 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.