Der var ikke noget der hed at baby ikke kunne, og da min baby var motorisk lidt bagud, sagde sp at det var fordi jeg ikke trænede ham nok, og hvis jeg ikke gjorde det kunne han ende med at få dårligt selvværd når han skulle i institution.. behøver jeg sige at jeg ikke nød de første 5 mdr. Af min barsel fordi jeg konstant havde dårlig samvittighed hvis jeg ikke lå og trænede baby, og laver alle de øvelser hun havde sagt.. hvert besøg føltes som en eksamen jeg aldrig bestod.. nu er han 7. Mdr og fik heldigvis bedt om en ny sp.. men det har dælme sat sine spor.. har konstant dårlig samvittighed over at kunne gøre mere.. trods han er for tidligt født og jeg godt ved at han derfor er lidt bagud med nogen ting..
At sove når baby sover.. well... Min baby sov bare ikke så meget..
At alle kan amme, det er bare et spørgsmål om at ville det nok. Det gjorde jeg ammede i 2 mdr. Og græd mig igennem hele den første fordi det gjorde så ondt, men de sagde at der ikke var noget galt og han tog fint på.. ammede nærmest konstant fordi mit nedløb var så dårligt, så sessionerne tog hurtigt en time, men mindre jeg gav op for pga. Smerter.. det endte med jeg begybdte at blive distanceret til min søn.. heldigvis fik min mand mig overtalt til at gå på flasken.. så den dag i dag, blir jeg så sur når folk siger det.. men man vil jo så gerne slå til som første gangs mor.
Anmeld
Citér