Fiskeolie fra Eye Q

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2018

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Aisha skriver:

Hvorfor lige 4 ? Troede man begyndte med 6 de første 6 uger og senere 2 om dagen. 

Vores søn har også fået 6 stk i flere år, dem skar vi ned til 4 for omkring 1 år siden og der var ingen forskel.

Han har ADHD og det fungere super godt for ham.

Det er muligt, at der ikke er nogen forskel ned til 2 stk., men "tør" ikke at prøve når det fungere så godt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2018

Anonym trådstarter

Jeg er meget glad for de positive effekter, Eye Q har på jeres børn. Det bekræfter mig bare i, at det er det rigtige at prøve. Min søn lider også meget af børneeksem, så det kunne være fantastisk, hvis der var dobbelt effekt

Der er en, der skriver, at maven gik amok. Hvordan? Diarré?

Anmeld Citér

2. marts 2018

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Jeg er meget glad for de positive effekter, Eye Q har på jeres børn. Det bekræfter mig bare i, at det er det rigtige at prøve. Min søn lider også meget af børneeksem, så det kunne være fantastisk, hvis der var dobbelt effekt

Der er en, der skriver, at maven gik amok. Hvordan? Diarré?

Det var mig hun fik den vildeste diarré, lægen var ikke sikker på at det var dem, da hun havde haft lidt maveproblemer op til.

men lige nu tør vi ikke gå op på de 4 igen, hun klarer sig fint på 2 og hendes børneeksem bliver holdt i skak (hun er aldrig vokset fra den, desværre)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.