Fiskeolie fra Eye Q

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.357 visninger
12 svar
3 synes godt om
1. marts 2018

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg ville høre om nogen herinde har fiskekapsler fra Eye Q? Jeg ville gerne købe nogle til min søn, men jeg er i tvivl om han vil tage dem pga. størrelsen på kapslerne. Jeg har brug for at vide, hvor store kapslerne fra Eye Q er?

Hvis der er nogen herinde, der har Eye Q chews og de almindelige fra Eye Q, ville jeg blive glad hvis nogle kunne måle kapslerne eller tage et billede af dem i størrelsesforhold med et eller andet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2018

Liland

Profilbillede for Liland

Hej.

Jeg ville høre om nogen herinde har fiskekapsler fra Eye Q? Jeg ville gerne købe nogle til min søn, men jeg er i tvivl om han vil tage dem pga. størrelsen på kapslerne. Jeg har brug for at vide, hvor store kapslerne fra Eye Q er?

Hvis der er nogen herinde, der har Eye Q chews og de almindelige fra Eye Q, ville jeg blive glad hvis nogle kunne måle kapslerne eller tage et billede af dem i størrelsesforhold med et eller andet

Kuglepennen er 13.5 cm og eye q ( det er er eye q chews, med jordbærsmag, vores datter sluger dem, da hun synes det er lettere )

er knap 1,5 cm

nu ved jeg ikke hvor gammel din søn er, men min datter har fået dem siden hun var 5 og der har aldrig været problemer

De er ovale og glatte så de er ikke svære at sluge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. marts 2018

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min søn på 10 år får 4 om dagen og han sluger dem uden problemer i en mundfuld. Han har taget dem de sidste 3 år

Anmeld Citér

1. marts 2018

Anonym trådstarter

Min søn er 8,5 år og han har fået noget af min fiskeolie fra Graviomega, for at se om han kunne sluge dem. Det kunne han uden problemer.. Nu er Eye Q ret dyre, men de er ret gode og tænker, at han ville have gavn af dem, da han har svært ved at koncentrere sig, svært ved at lære at læse mv.

Anmeld Citér

1. marts 2018

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Min søn er 8,5 år og han har fået noget af min fiskeolie fra Graviomega, for at se om han kunne sluge dem. Det kunne han uden problemer.. Nu er Eye Q ret dyre, men de er ret gode og tænker, at han ville have gavn af dem, da han har svært ved at koncentrere sig, svært ved at lære at læse mv.

de har virkelig hjulpet på koncentrationen hos vores datter

Anmeld Citér

1. marts 2018

Anonym trådstarter

Liland skriver:

de har virkelig hjulpet på koncentrationen hos vores datter

Ej, det lyder lovende  

Har du givet den anbefalede dosis på 6 kapsler dagligt i starten? hvor lang tid gik der, før I kunne se en effekt?

Er det chews, hun får eller de andre?

Anmeld Citér

1. marts 2018

bumling

Mine drenge på 2 og 3 spiser dem. De bliver omtalt som vingummipiller og de vil gerne have flere end jeg vil give. De får max 2 om dagen, og de kender altså også til rigtig vingummi 

Anmeld Citér

1. marts 2018

Liland

Profilbillede for Liland

Ej, det lyder lovende  

Har du givet den anbefalede dosis på 6 kapsler dagligt i starten? hvor lang tid gik der, før I kunne se en effekt?

Er det chews, hun får eller de andre?

Det er chews hun fik 6 i starten indtil første bøtte var tom og er nu på 2 (hun fik 4 en overgang, men to har vist sig at være nok) vi kunne mærke effekten på hende efter at første bøtte var tom

og en god sidegevinst, hendes børneeksem er næsten væk

Anmeld Citér

1. marts 2018

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
MoarHvidovre skriver:

Min søn på 10 år får 4 om dagen og han sluger dem uden problemer i en mundfuld. Han har taget dem de sidste 3 år

Hvorfor lige 4 ? Troede man begyndte med 6 de første 6 uger og senere 2 om dagen. 

Anmeld Citér

1. marts 2018

Liland

Profilbillede for Liland
Aisha skriver:

Hvorfor lige 4 ? Troede man begyndte med 6 de første 6 uger og senere 2 om dagen. 

nogen børn fungerer fint på 2 mens andre igen har behov for 4

vores datter fik 4 en overgang, da lægen mente det ville hjælpe på hendes børneeksem og det gjorde det, men hendes mave gik amok når hun fik 4, derfor får hun nu kun 2 om morgenen og det fungerer stadig fint

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.