De første tegn på fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2018

Bb2015

Første gang var planlagt kejsersnit og min krop fik ikke lov at gå i fødsel af sig selv så jeg har svaret ud fra første gang min krop håndterede en fødsel (anden fødsel). 

Fødte 40+3 med langvarig meget begrænset sivende vandafgang fra 40+1. Jeg havde det helt som dig i lang tid. Slimproppen gik 4 uger før fødsel, tegnblødning 2 uger før, plukkeveer som tog til cirka den sidste måned og så en hel masse mens murren de sidste par uger. Men fødslen kom først efter termin  krydser fingre for at du snart går i fødsel 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2018

migxher

Begge mine fødsler er startet med tegnblødning og slimprop. Efterfulgt af menses smerter der ret hurtig er gået over i milde veer, som så er taget til hen over dagen.
Første gang fødte jeg 41+0 og anden gang 39+6. Begge gange har der ikke været nogen tegn i dagene op til.
Første gang blev mit vand taget under fødslen for at sætte skub i tingene, 2. gang gik det af sig selv lige inden presseveerne. 

Anmeld Citér

23. februar 2018

CinemaStrange

LM2402 skriver:

Hvor lang tid før dine veer begyndte de konstante menstruationssmerter? Mine er der stadig (og er ret grumme) her til morgen, men der er ikke sket noget som helst 

Jeg kan ikke helt huske det, men det var nok en 3 dage, hvor de gradvist tog til  Men det kan også godt være det var længere egentlig.

Der sker sikkert noget hos dig snart  Held og lykke

Anmeld Citér

23. februar 2018

Liland

Profilbillede for Liland
LM2402 skriver:

Hej,

Jeg ved godt, at der ikke er to fødsler som er ens - MEN jeg er alligevel interesseret i at høre, hvilke tegn der er ret “sikre” når fødslen snart går i gang 

Jeg er 39+5 og har da haft plukveer i løbet af graviditeten, som selvfølgelig har taget lidt til de sidste uger. I går aftes, hele natten og i dag har jeg haft kraftige menstruationslignende smerter i underlivet (ikke lænden), som er konstante og altså ikke kommer i forbindelse med plukveerne. Skal jeg tage det som tegn, eller er det bare en irriterende generel gene ved at være højgravid? Slimproppen gik for flere uger siden, og jeg har ikke haft tegnblødning. 

Så må I forresten også gerne svare på, hvornår I fødte første gang (ikke igangsættelse og kejsersnit) 

Mvh.

første (og eneste fødsel) startede 15 dage før termin.

03.00  går vandet

07.00 kommer første ve (og hun rutcher ned i bækkenet, av siger jeg bare)

veerne var konstante og lige på fra start og kl 11,18 er hun født efter 20 min. med presseveer

Anmeld Citér

24. februar 2018

Kolibrien

Jeg havde ingen tegn.. Jeg fødte 16 dage over tid efter 3 dages igangsættelse

Anmeld Citér

24. februar 2018

Stjernen15

Jeg fik menstruationssmerter lige inden veerne begyndte. Fik dem omkring kl. 17. Veerne blev kraftigere, men var stadig uregelmæssige omkring kl. 21. Omkring kl. 23 kaster jeg op, samt får tegnbløding. Mellem kl. 00.00-01.00 får jeg regelmæssige veer samt pressetrang. Da jeg ankommer på hospitalet omkring kl. 2.00 er jeg 9 cm åben. Kl. 03.19 blev han født i sejrskåbe 

Anmeld Citér

24. februar 2018

Christabelle

Mit vand gik, uden forvarsel 39+4. Havde ingen plukveer haft i graviditeten eller noget... fik ingen veer efter vandafgang så måtte have vedrop dagen efter. Fødte 4 timer efter droppet blev sat i gang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.